Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

An

An

03-11-2009 om 09:15

Koffiepads merk "kahrel"

hallo
ik zie net de folder van de Dirk/Bas/Digros en zie dat ze koffiepads in de aanbieding hebben

het merk is "Kahrel" ik ken dit merk niet, heeft iemand hier ervaring mee ?? zowel goed of slecht

alvast bedankt
An

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Bibi72

Bibi72

03-11-2009 om 10:03

Niet met de pads

Hoi,
De pads ken ik niet (heb geen padsautomaat) maar de gewone koffie van kahrel heb ik wel eens gebruikt, en die is níet lekker! Maar de pads weet ik dus niet.

Minet

Minet

03-11-2009 om 10:07

Is toch heel persoonlijk?

Volgens mij kun je van koffie niet zeggen of hij wel/niet lekker is voor een ander. Je kunt dat alleen voor jezelf zeggen.

Vic

Vic

03-11-2009 om 20:22

Nog erger

Er zijn zelfs mensen hier die vinden dat je Senseo geen koffie mag noemen Ik vind de lekkerste pads de mocca van AH en K&G, die zijn ook niet zo duur.

Kaaskopje

Kaaskopje

03-11-2009 om 23:44

K&g

Mijn ouders hadden vroeger ook altijd K&G koffie en op de een of andere manier was dat niet lekker. Met enige twijfel heb ik dan ook een pak K&G koffiepads aangeschaft en ik moet zeggen dat ik het tot nu toe de lekkerste vind. Het kan verkeren...

Bastet

Bastet

04-11-2009 om 07:19

Is heel persoonlijk

Ik vind Kahrel en AH echt afschuwelijk,van senseo het liefst alleen Extra dark.K&G is ook best goed,zeker nu zij een Dark Roast variant hebben.
Groetjes,Bastet

Kahrel, bestaat dat nog?

Toen ik kind was stuurden mijn ouders elk jaar ronf kerst koffie naar kennissen in het buitenland. En dat MOEST altijd Kahrel zijn...die vonden ze veel lekkerder dan supra enz.!

Puck2

Puck2

04-11-2009 om 09:26

Idd bastet, heel persoonlijk

Puckman en jij zijn er maar weer eens het bewijs van dat het heel persoonlijk is. Puckman vind de pads van AH juist wel lekker en K&G komt er hier dus echt niet in, evenals de pads van de Aldi, die werden ook niet lekker gevonden.

Jugh, kahrel koffie

In een diepe crisis-periode van mn zus had zij weleens Kahrel-koffie. Dat was echt niet te hachelen, ik dronk dan gewoon water. Van de pads weet ik het niet, maar Kahrel staat mij zo tegen dat ik het niet koop. Het huismerk van Dirk vind ik wel weer te doen trouwens "nr1debeste". Die pads zijn ook niet duur. Groet Suus

Lys Lionne

Lys Lionne

05-11-2009 om 23:03

Hier al járen kahrel

Tja, hier drinkt mijn man al járen Kahrel koffie. Voorheen de gemalen snelfilterkoffie en nu al een aantal jaar de pads. Mocca is helemaal "zijn" smaak Hier gaan dus zeker enkele pakken ingekocht worden!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.