Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
16-12-2021 om 23:24
Hoi,
Wij gaan toch overstag en willen een 'echt' koffieapparaat waarmee je met bonen koffie zet.
Wat zijn dingen waar je aan moet denken voor je de keuze maakt?
Wel/niet cappuchino snap ik (moet schoongemaakt, weet ik... dus daar ben ik nog niet uit). Maar zijn er merken die echte aanraders of afraders zijn? Of wat zijn andere belangrijke selectiecriteria?
Groet, Jesse
28-12-2021 om 13:17
Ik zweer bij een Jura machine! Inderdaad een wat hogere prijsklasse, maar dan krijg je ook wel wat. Onderhoud is simpel, machine doet het werk, enkel zelf een reinigingstablet toevoegen en klaar.
Mijn zus had een Jura apparaat (16 jaar) en nog kunnen verkopen voor €150 zelfs. Kocht daarna een Philips vanwege de prijs, maar 3 jaar later tóch weer een Jura gekocht. Een goed bakkie koffie betaalt zichzelf terug 😉
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.