Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Gertrudis

Gertrudis

29-06-2009 om 16:57

Koepel

In de keuken hebben we een koepel in een soort plastiek en door de jaren heeft die hier en daar krassen. Is er iemand die een speciaal product kent om die op te kuisen? Ik denk dan zelf aan een soort wax als in autowax die het oppervlak terug wat gladder kan maken want vandaag bij het schoonmaken zag ik dat het vuil er niet zo vlot afging maar zich er precies wat 'in' heeft genesteld.

Ik zocht op internet maar ik kwam niet meteen op iets. Wel op een product om hem schoon te maken maar dat is niet wat ik zoek, wel om een beschermlaagje erop te krijgen.

Hopelijk is hier een ervaringsdeskundige aanwezig.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Vervangen

zo te lezen is het een ouder model. Ik zou gewoon wat geld uitgeven en een mooie nieuwe laten installeren, eentje zonder krassen of een kleine driehoekige van glas, velux heeft mooie dakramen die je ook kan gebruiken voor zoiets.

Een voorzetraam

Hallo Getrudis,

Wat wij destijds hebben gedaan is een mooi kozijn met plexiglazenruitjes tegen het plafond gemonteerd onder de koepel. Zag je a. de krassen en de aanslag niet meer, had je b. minder last van het geluid van de regen en c. het scheelde veel in de isolatie, zomer en winter!
Ik weet alleen niet meer wat het gekost heeft omdat het op de grote hoop ging bij een totaal verbouwing. Ik weet wel dat heel veel mensen er positief op reageerden en het was qua montage een fluitje van een cent. Mijn broer heeft het onlangs ook gedaan, en hij aapt me nooit graag na!

Succes ermee.

Dorry

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.