Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Vic

Vic

29-06-2010 om 20:59

Knex in de wasmachine

Mijn klusje voor school was dit jaar het wassen van de Knex. Ik heb alles in een kussensloop op 40 graden gewassen. Helaas had ik hem niet goed dichtgeknoopt dus de hele trommel lag vol met Knex. Alles is er nu uit, maar kunnen er nog onderdelen ergens tussen zijn gekomen, en schade aanrichten?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vic

Vic

29-06-2010 om 22:29

Niemand?

Ik ben misschien een beetje ongeduldig, maar ik heb nog een was liggen die ik nu eigenlijk niet in de machine durf te gooien.

Jeetje

lullig zeg, eh tja, ik heb ooit een stukke wasmachine gehad omdat er een sokkendingetje (zo'n plastic ding om babysokjes bij elkaar te houden in de was) ergens vast was gaan zitten.

dat merk je dan vanzelf ;-( Ehm ik zou even een heel kort wasje proberen, en dan erbij gaan zitten om te kijken wat er gebeurt. En natuurlijk voorzorgsmaatregelen treffen, dus een opvangbak oid.

mirreke

mirreke

02-07-2010 om 13:40

Kan heel goed...

Ik heb ooit kleine onderdeeltjes gewassen voor de speelzaal, weet nu echt niet meer wat. Bij mij is de sloop ook opengegaan. Daardoor is de wasmachine wel stukgegaan... De speelzaal heeft meebetaald aan de reparatie, dan vond ik wel zo aardig.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.