Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Pelle

Pelle

23-10-2009 om 17:32

Knex en lego

Hoe zit dat nu met die nieuwe Knex dozen waar je iets van bouwstenen in hebt. Kun je dat nu wel of niet weer vastmaken aan Lego? Op de doos staat iets vaags over dat het samen kan met alle 'leading brands' ofzo. Welke dan?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Wij hebben

... hier een K'nexdoosje waar blokjes in zitten met nopjes erop, die inderdaad passen op Lego. Is van vorig jaar Sinterklaas als ik het goed heb.
Over die leading brands weet ik niks. Heb wel een keer gezien dat er, bij Kruidvat geloof ik, doosjes verkocht werden die sprekend lijken op Lego, maar niet van Lego zijn. Ook dat past op elkaar, alleen is dat andere spul minder stevig dan Lego. Misschien dat ze zoiets bedoelen? (Hoewel ik me afvraag of je van die waaibomenblokjes nou meteen een leading brand kunt noemen, mgoe )

Het past echt

Maarrrr. Zoals ik al zei, die andere blokjes hebben niet dat 'stevige', niet die kwaliteit van echte Legoblokjes. Ik denk (maar dat weet ik niet zeker omdat we dat andere spul nog niet erg lang in huis hebben, het maar 1 doosje is en ik het bovendien niet tussen de echte Lego wil hebben) dat de blokjes dus eerder dan Lego wat 'uitgeleuterd' zullen raken en minder goed op elkaar sluiten.

Op de K'nex past het ook echt goed en dat is volgens mij ook prima kwaliteit.

Past wel, maar...

Het past wel, maar ik vind de kwaliteit echt slecht! Hebben een paar doosjes hier met van die kleine bouwpakketjes. Je kunt er nauwelijks naar kijken of het valt al uit elkaar (en nee, dat ligt niet aan mijn kwaliteiten als bouwer .

Het is wellicht in combinatie met de echte blokjes wel te doen, maar de bouwpakketjes zijn echt niet denderend - in onze ervaring dan.

Jons

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.