Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

K'nex achtbaan

Mijn zoontje is helemaal gek van de achtbanen van K'nex en we willen hem er graag een geven voor z'n verjaardag. Ik heb al gekeken op Google, maar erg duidelijk vind ik het allemaal niet. Eén achtbaan met voldoende hoogte en genoeg loopings bleek niet meer leverbaar te zijn.

Wat is nou een leuke K'nex-achtbaan van ca. 1 meter hoog en met een stuk of wat loopings?

Chris

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vera*

Vera*

07-07-2011 om 14:38

Hier

Dochter heeft hier ook een/de knex achtbaan. Het in elkaar zetten was het leukste, naar het rijdende karretjes kun je alleen maar kijken.

Vera

ChrisH

ChrisH

07-07-2011 om 15:13 Topicstarter

Pelle

Waarom kan het nou weer niet allebei? Zoon is een bouwer, die de meest fantastische creaties maakt van lego, geomag, hotwheels, losse k'nex enz. Maar naast het in elkaar zetten van zo'n achtbaan mag hij ook graag kijken naar de rijdende karretjes.

Hij is bovendien niet bang om zijn bouwsels weer uit elkaar te halen en er iets totaal nieuws van te maken.

Chris

Jitske de Graaff

Jitske de Graaff

07-07-2011 om 15:29

Ball machine

Wij hebben de "motorized madness ball machine". Geweldig ding. Als hij klaar is worden de ballen naar boven getransporteerd en rollen ze op 3 verschillende manieren weer naar beneden. Minder eentonig dan de achtbaan.

(Hier ook meer een bouwer, maar ding wordt vol trots altijd geshowed aan iedereen die langskomt)

Yaron

Yaron

08-07-2011 om 15:13

Hier

Ik heb op de koninginnedag-vrijmarkt een de Shark-run achtbaan voor 5 euro gekocht. Ik heb hem gelijk opgebouwd, dat was voor zoon van 6 nog te moeilijk. Daarna heeft hij er even mee gespeeld en de volgende dag kon hij wel uitelkaar, want dan kon hij bouwen. Ik ben blij dat ik hem niet voor de volle prijs heb gekocht, want dat is het bij ons niet waard. Overigens heb ik de afgelopen periode voor zo'n 40 euro een hele grote kist vol Knex gekocht, een doos op Marktplaats en heel veel op de vrijmarkt.

ChrisH

ChrisH

13-07-2011 om 09:16 Topicstarter

Updateje

Zoon heeft uiteindelijk van zijn zakgeld voor de helft van de prijs een kleinere K'nex achtbaan gekocht (55 cm hoog) en een middag besteed aan het in elkaar zetten ervan. Met de hulp van papa is dat gelukt.

Inmiddels ligt de achtbaan al weer uit elkaar (klein peuterbroertje) en is hij bezig een hotwheels-achtig geheel te improviseren. Maar inderdaad, nog meer kleine stukjes erbij

Chris

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.