Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Bellefleur

Bellefleur

01-12-2009 om 09:59

Kneedgum

Dochter vraagt kneedgum aan Sinterklaas. Maar waar kan Sinterklaas dat kopen? En wat is het voor iets?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Carla

Carla

01-12-2009 om 10:11

Kantoor boekhandel

Daar hebben ze vaak kneedgum. Het is een stukje gum en ziet eruit als klei en je kunt er dus vormpjes mee maken of gewoon lekker in knijpen

De kneedgum die ik ken

Is letterlijk wat het woord zegt: een stuk gum dat je kunt kneden. Ik had het vroeger ook, weet eigenlijk niet meer wat er nou de lol van is. Mijn moeder, die veel tekende, gebruikte het echt als gum, ws. heeft het hogere kwaliteit dan een ordinaire gum? Je krijgt ze in ieder geval in zo'n "creazaak", waar ze schilder- en tekenspullen verkopen.
Nou ik erover nadenk: hij gaat geloof ik niet op. Een gewone gum "schilfert" wat en raakt ooit op, een kneedgum kneed je iedere keer weer schoon na het gummen, zoiets is het.

Bellefleur

Bellefleur

01-12-2009 om 10:19

Wat een snelle reacties!

Dus ik zou de kneedgum kunnen vinden bij een Bruna of een Pipoos?

Hmmmm

Zou kunnen. Maar bij een "echte" schilder- en tekenspullenzaak (hoe héét zo'n winkel nou) heb je meer kans. Ik heb geen idee of je bekend bent in Rotterdam, maar ik bedoel zoiets als Harolds. Maar wie weet heeft Bruna het gewoon hoor, kun je zeker proberen.

Prokan (is dat een landelijke keten?)

heeft het normaal gesproken ook. In leuke kleurtjes. Hier ook kneedgumfans. Geen idee of het betere gum is, of geoon 'lekker' om mee te pielen...

Ingrid

Puck2

Puck2

01-12-2009 om 10:52

Action

Laatst hadden ze bij de Action ook kneedgum. 4 verschillende kleurtjes in 1 pakje voor bijna niks. Kunnen ze helemaal kleien met verschillende kleurtjes.

Aïda

Aïda

01-12-2009 om 13:38

Postkantoor

Hier hebben ze het bij het postkantoor.

notje

notje

01-12-2009 om 13:50

Ja hoor

De Bruna heeft ze ook.
groet Notje

bibi63

bibi63

01-12-2009 om 21:19

Postkantoor?

Die bestaan toch niet meer????

Bellefleur

Bellefleur

03-12-2009 om 10:57

Actie

Okee, hier is mijn actieplan: ik ga eerst de Action proberen, lukt dat niet dan ik ga naar de Pippoos, en lukt het daar ook niet dan ga ik onze plaatselijke schilderwinkel overvallen.
Bedankt. Bellefleur

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.