Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Kleuren gel

Mijn dochter heeft laatst bij de kapper roze gel in haar haren gekregen na een knipbeurt.

Nu wil ze dat weer. Kan natuurlijk terug naar de kapper en daar kleurengel kopen, maar daar betaal je dan meestal meer voor.

Maar...waar koop je kleuren gel? er zijn vast wel winkels waar je dat kan kopen toch?? Maar welke? Ben hier bij de kruidvat geweest en gevraagd maar daar keken ze me aan of ik om poep vroeg! (en ik wil niet eens bruine )

Gr Pham

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Feestwinkel?

Hoi,

Bedoel je zoiets:
http://www.feestbeest.nl/carnavalskleding/411/haargel.html
Wellicht zit er bij jou ook een feestwinkel in de buurt?

Groetjes Mamaite

amk

amk

31-01-2010 om 21:31

Hoe veel wil je besparen met hoeveel werk

zo'n tube bij de kapper kost 4.95
Heb er gister net gekocht, net als glitterlak.
In tegenstelling tot de idioote prijzen voor gewoon shampoo en versteviger vallen de prijzen van dit soort dingen bij de kapper nogal mee.

Viel tegen

Ik heb laatst blauwe gel bij de ETOS gekocht maar dat viel toch wat tegen. In de tube ziet het er blauwer uit dan wanneer het op het haar zit.Nu is mijn zoon ook niet lichtblond, zal ook uitmaken. Maar die gel van de kapper was beter.

Damajo

Fonneke

Fonneke

31-01-2010 om 23:01

Roze gel

Ik heb bij de ETOS roze en blauwe gel gekocht. Meer kleuren hebben ze daar ook niet. In het (donkerblonde) haar van onze kinderen zag je het prima zitten.

Puck

Puck

01-02-2010 om 09:02

Toch bij de kapper

Hier verkopen ze bij de kapper potten gekleurde gel en dat is wel hele goede, met veel kleur. Het spul heeft de toepasselijke naam "Sjit"

Vera*

Vera*

01-02-2010 om 11:58

De shitt

verkopen ze hier bij de kapper en vele kleurtjes. Voor je gevoel duur maar je doet er ontzettend lang mee. Hoewel, ik moet eigenlijk zeggen dat je er heel lang mee KAN doen (kind houdt bij alles van vooral veel)

Polly Shearman

Polly Shearman

01-02-2010 om 12:22

Jij woont vast niet in het zuiden

Op dit moment kan je nl op elke hoek van de straat wel kleurgel kopen,
Misschien heb je bekende hier wonen die het voor je kunne kopen en opsturen? maar dan is het misschien net zo duur als bij de kapper!?

Pham

Pham

03-02-2010 om 19:35 Topicstarter

Aha

gewoon bij de kapper dus is het makkelijkst....vind de normale gel en haarlak en dingetjes allemaal zo duur daar ben er vanuit gegaan dat die kleurengel dan ook wel duurder zou zijn dan elkders.....

Gr Pham

Puck

Puck

04-02-2010 om 08:54

Pham

Misschien is kleurgel bij de kapper ook wel duurder, maar als je veel moeite moet doen om het ergens anders te halen en misschien wel vervoerskosten moet maken dan ben je minstens zo duur uit.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.