Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Kleuradvies interieur

Hè hè, het gaat er eindelijk van komen : we gaan de woonkamer opknappen waarbij de muren gestuct gaan worden. De grote vraag is alleen, in welke kleuren gaan we dat laten doen. Welke muur doen we in een kleur, welke muur laten we neutraal, wat voor kleur kiezen we, wat past mooi bij de meubels. Pfff, moeilijk, want we moeten er tenslotte toch jaren tegen aan gaan kijken.
Ik dacht er zelf aan om een kleurenadvies te gaan aanvragen. Maar waar? We wonen in de kop van NoordHolland (Alkmaar - Schagen). Wie heeft er goede tips en iemand een idee wat het ongeveer gaat kosten zo'n advies?
groetjes, Sonja

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
kaatje43

kaatje43

05-03-2009 om 09:57

Jeetje dat is moeilijk voor een ander te bedenken.

Smaken verschillen tenslotte. Wij duiken altijd in heel veel woonbladen om ideeën op te doen. Erg leuk om daar al mee bezig te zijn.

Zoeken

op interieurstylist.

Als je verder ook wil verbouwen en andere indelingen wil hebben, lichtplan, stoffering etc dan wordt een interieurontwerper interessant. Maar dan betaal je voor een compleet plan (afwerking woonkamer, hal, eetgedeelte, keuken) zo'n E 2000. Complete woningen doe ik vanaf E 2500 oplopend tot circa E 5000, bij de grotere projecten ontwerp ik complete badkamers, keukens etc.

sonj@

sonj@

06-03-2009 om 20:40 Topicstarter

Kaatje

Hoi Kaatje, goede tip om eens in woonbladen te kijken. Had ik niet aan gedacht en smaken verschillen inderdaad.

sonj@

sonj@

06-03-2009 om 20:45 Topicstarter

Manda rijn

Dank je voor de tip, ik zal eens gaan zoeken op kleurstylist.
Wat een leuke baan heb jij zeg, ontwerpen (Het zou niets voor mij zijn trouwens, ben niet zo creatief, maar gelukkig doet niet iedereen hetzelfde !) Een interieurontwerp hebben we (nog) niet nodig. We zouden eigenlijk wel gaan verbouwen, maar hebben daar toch op het moment nog niet de financiën voor. Daarom willen we nu wel de muren onder handen gaan nemen. We wonen nu 3 ¹/² jaar in dit huis, maar hebben nog nooit iets aan de woonkamer gedaan. Om er toch wat meer sfeer in te willen gaan brengen besloten tot stucwerk op de muur en een nieuwe vloer.
Bedankt voor je reactie!
groetjes, Sonja

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.