Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

cecile_s

cecile_s

07-02-2009 om 17:05

Kleine magneetjes

Wie weet waar je van die kleine vooral platte ronde magneetjes (diameter iets van 1 cm of iets kleiner) kunt kopen?
Die kan je ergens achter plakken en heb je vervolgens leuke magneetjes om iets aan een magnetisch bord te hechten. Voor zover jullie tips niet winkelketens betreffen: tips in Utrecht centrum of Zeist zijn erg welkom.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Yvonne

Yvonne

07-02-2009 om 17:28

ik heb een keer 4 van de dingen voor een paar euro bij ikea gekocht. Zat wel plastic omheen, maar met een mesje wip je het pagneetje zo uit het plastic omhulsel en idd hebben we er ook leuke houten figuurtjes (zeeman) opgeplakt voor het magneetbord van mijn dochter

MargotL

MargotL

07-02-2009 om 21:02

Online

Je kunt ze online kopen in duitsland bij Supermagnete http://www.supermagnete.de/
En ik zelf heb magneettape bij de Hema gekocht voor dit doel, maar ik weet nog niet of dit goed werkt.

Overigens moet je goed uitkijken met die losse magneten dat je kinderen ze niet inslikken.

Margot

amk

amk

07-02-2009 om 21:20

Dille en kamille

die heeft ze gewoon in bakjes liggen.

Angela

Dealextreme

Pas nog besteld via www.dealextreme.com. 100 magneetjes voor 4 euro. Geen verzendkosten, maar je moet wel paypal of creditcard hebben.

Saartje

Saartje

09-02-2009 om 15:08

Pippoos

Hoi cecile

Volgens mij bij pipposs in Utrecht tegenover de bijenkorf. Ik heb ze zelf bij het dares van Yvonnen gekocht maar dat zijn duursdere en strekere magneten.

succes

Saar

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.