Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

mama 78

mama 78

15-04-2009 om 16:35

Kleine croccies

Nog een crocs vraag, ik maak er maar een nieuw draadje van, bovenstaande gaat al ergens anders over.
Ben op zoek naar kleine crocs (of de neppperds) voor mijn kleine meid, in maat 23.
Weet iemand waar ik die kan krijgen? Ik heb al overal gekeken in de buurt. En bij Kruidvat waren ze in de aanbieding, maar allang weg natuurlijk....
Alvast bedankt!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Massi Nissa

Massi Nissa

15-04-2009 om 16:59

Hier precies dezelfde vraag

Welke maat onze dochter nu heeft in de Crocs-maattabel weet ik niet, ze draagt nu kinderschoenen maat 23. Ik heb ook al bij Kruidvat en Perry gekeken, die hadden ze niet (meer). Ik hoop dus op de gouden tip voor mama 78, dan kan ik lekker meeliften (als je dat goed vindt, mama 78 ).
Groetjes
Massi

Van haren

Onze Van Haren heeft nep-crocs voor 7,95. Vandaag gehaald in maat 24. Ze hebben voor 1,95 van die nep-jibbitz erbij. Kleuren roze, blauw, wit met bloemetje, zwart.

Schoenenreus had ook verschillende nepperds, de goedkoopste daar waren 2 euro maar die zijn echt heel breed bij de neus. Dochter wilde er geen rondje mee lopen, ze zaten te vervelend.

De markt

Ik zag ze vandaag op de markt, en bij Bever Sport lagen er nog een paar in een mand.

En nog een andere tip: als je richting strand gaat kom je veel winkels tegen met dit soort schoenen. Het is even een ommetje misschien Ik zag ze laatst ook liggen in allerlei maten in Den Burg, Texel.

Ter stal

Hier bij Ter Stal liggen er nog genoeg, maar die zit volgens mij niet overal. Wel op internet trouwens, terstal.nl

Ebay

op ebay amerika. keuze genoeg..

Perry sport

in den bosch heeft er. ook in hun outlethoek liggen voornamelijk hele kleintjes...wie weet bij andere perry's ook?

Yvonne

Yvonne

15-04-2009 om 21:13

Croc winkel

Hier in Den haag heb je zo'n winkel waar ze echt alleen maar crocs verkopen, hebbben ze ze in allerlei soorten en maten.

Guinevere

Guinevere

15-04-2009 om 21:30

Maat 21?

Bestaan die dingen ook in maat 21 eigenlijk? Ik vind ze niet mooi, maar ik kan me voorstellen dat mijn zoontje ze wél mooi vindt. Nu pakt hij mijn sloffen als hij naar buiten gaat, maar die zijn enigzins te groot voor hem.

M oeke

M oeke

15-04-2009 om 23:21

Haagsche markt

en dus misschien wel op andere markten ook.
Hier liggen er stapels en stapels in alle modellen en kleuren.
nep dus,
maar wel maar 3,50 !

mama 78

mama 78

16-04-2009 om 14:49

Tja...

Dan is het voor ons misschien maar afwachten tot ze op de markt liggen. Ik zag ze vandaag bij Etos, maar niet die ik zoek...

Massi Nissa

Massi Nissa

16-04-2009 om 21:17

Hier ook mislukt

Ben vanmiddag twee uur op pad geweest met dochter om Cros of nepperds te scoren. Van Haren is er niet hier in de stad, Perry had ze niet, Kruidvat was ik al eerder langs geweest (daar lagen alleen grotere maten). Bij Perry ook nog een paar Teva'tjes geprobeerd. Schattige sandaaltjes, maar veel te breed voor dochters extreem smalle voetjes. Noch de verkoper noch ikzelf kregen de bandjes zodanig strak dat ze er fatsoenlijk op kon lopen. "Past niet," zei dochter geheel terecht.
Uiteindelijk bij een dure sportzaak de echte Crocs gevonden. Maat 6/7 was precies pas, teentjes raakten de voorkant al. Maat 8/9 verdronk ze in. Missie dus compleet mislukt. Ik wacht het nog maar even af, ze heeft nog een soort ballerina's van eind vorige zomer en die passen nog.
Groetjes
Massi

m@

m@

17-04-2009 om 21:50

Makro

heb ze daar gekocht een tijdje geleden. Waren toen ook nog in de aanbieding. Maar standaard hebben ze ze daar ook. Weet niet hoe het nu is natuurlijk...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.