Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Marlou H.

Marlou H.

30-09-2009 om 09:53

Klein aanrecht?

Wij gaan onze keuken vervangen en overwegen een veel kleiner aanrecht dan nu. Er ligt alleen maar rotzooi op het deel wat we niet gebruiken voor snijden ed. We zouden dan een laag aanrecht krijgen van 3 meter (incl. kookplaat en gootsteen dus). Daarnaast nog een halfhoog deel van 3 kasten breed. Kastruimte genoeg dus, maar ik twijfel over de afmeting van het werkblad. Wat denken jullie is dit ruim genoeg of niet?

Marlou

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Lys Lionne

Lys Lionne

30-09-2009 om 11:11

Veel kleiner

Wauuwww, 3 meter echt bruikbare werkruimte?!? Ik moet het doen met 2x 60cm, daar tussenin zit dan nog de spoelbak....

angel3

angel3

30-09-2009 om 12:40

Nee lys

die 3 meter is INCL kookplaat en spoelbak. Even denken die van ons wordt straks bijna 4,5 meter INCL koken, spoelbak en 2 hoge kasten. Ik denk dat dat zo n beetje op hetzelfde neer zal komen als jullie hebben. Ik vind het persoonlijk ben ik bang krap aan, aangezien wij ook nog zo n joekel van een epsessomachione hebben die er moet staan. Ik mis de ruimte met name als er meer eters zijn. Kan mijn borden dan niet kwijt etc. Maar voor de reguliere dagen kun je er wel mee uit de voeten hoor.

Guinevere

Guinevere

30-09-2009 om 21:11

Indeling

Dat ligt denk ik helemaal aan de indeling. Het lijkt me beter om bij het bedenken van de nieuwe keuken goede bergruimte te vinden waar al die losse zooi praktisch in kan worden opgeborgen. Hier hebben we ongeveer 4 meter aanrechtblad, incl gootsteen en kookplaat. Maar door de plek van de laden, precies bij het grootste vrije deel, lopen we elkaar altijd in de weg en kunnen we niet lekker werken aan het "vrije" gedeelte.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.