Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Kledingadvies: korte mouwen

nu ik wat ouder word(bijna 50),worden ook de kipfilets zichtbaar.
ik durf daarom geen topjes meer aan zonder mouwen,maar ik baal als een stekker ,want driekwart mouwen zijn bijna niet te koop.
hoe lossen jullie dat op? of hebben jullie daar maling aan?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
reina

reina

17-06-2010 om 19:17

Maling

Ik trek me er (nog ) niks van aan. Ik heb trouwens wel veel shirts/tops met korte of 3-kwart mouwen (omdat ik op m'n werk nooit mouwloze tops draag), Esprit heeft hele leuke (ik koop ze vaak online, er is nu sale, dus wie weet kun je nog iets vinden )

Mamvantwee

Mamvantwee

17-06-2010 om 22:00

Net gekocht bij streetone

Net gisteren gekocht: leuke t-shirts met halve mouwen. Dus tot net boven de elleboog. Ze hebben een hele stapel, verschillende kleuren en met of zonder decoratief randje aan het boord. V-hals en rond.

En verder kun je ook korte mouwen aan, maar dan wat wijdere mouwen zonder frutsels. Dat trekt niet de aandacht naar je armen. En er inderdaad gewoon maling aan hebben, maar dat is gemakkelijk gezegd...ik ben nog geen 40 en probeer ook te verhullen wat ik anders zou willen...

groet, Mamvantwee

Maxime.M

Maxime.M

18-06-2010 om 08:37

H&m

Bij h&m hebben ze ook veel shirts met driekwart mouwen. Deze lente al ervaren, ik vind het namelijk net een beetje te frisjes die driekwart mouwen, dus baal er vaak van dat ze ze niet met langere mouwen verkopen (ik stroop mijn mouwen liever op, dan meteen al met driekwart te moeten gaan lopen) (tot op de elleboog) maar de afgelopen warme dagen heb ik ze wel gedragen en is het heerlijk.
Dus ook eens bij H&M kijken.

maxime

Holiday

Holiday

18-06-2010 om 08:41

Twee laagjes

Je kunt ook een stapel basis-shirtjes aanschaffen met de goeie mouwlengte (idd bij elke esprit/h&m etc) en daaroverheen een mouwloos tuniekje of spaghetti-bandtopje. Vind ik zelf altijd leuk, twee laagjes.

Niet meteen je topjes weggooien

Want je kan ook nog een Bolero erover aantrekken. Of hoe heet zo'n ding, een vestje maar dan heel kort, eigenlijk alleen maar 2 mouwen met een stukje stof ertussen. Suus

sus-anne

sus-anne

18-06-2010 om 14:14 Topicstarter

Bedankt

ik ben dus niet de enige.
heb inderdaad veel tuniekjes zonder mouwen ,dus ik ga bij esprit,streetone en H&M eens op zoek naar basic ondershirtjes met driekwart mouwen.

Tihama

Tihama

18-06-2010 om 16:28

Driekwart mouw

Dit snap ik niet helemaal. Je wil nu meteen van mouwloos naar driekwart mouw. Maar waarom niet een kwart mouw of een halve mouw? Het lijkt mij niets om 's zomers met driekwart mouw (dus tot halverwege je onderarm) te lopen. Zo dramtisch kunnen die fladderdingen toch niet zijn?

Ik zag trouwens in bij Heine iets leuks: met lange transparante kanten mouwen. Alles bedekt en toch luchtig. Exact zoals Trinny & Susannah adviseren
http://www.heine-shop.nl/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/Heine-HeineNL-Site/nl_NL/-/EUR/ViewProductSearch-Search;sid=Dg0NPgs6gRgWP0chjxHoVmcwlXkQPnKjNq1rL_248VgQPrpFuA1rL_245_2_mQ==?query=06262390&host=www.heine-shop.nl#lmPromo=la,1,hk,sh_home,fl,header_search

Ik heb trouwens laatst wat shirts met driekwart mouw bij Promiss gekocht. Maar die zijn veel te warm voor echt zomerse dagen.

Tihama

sus-anne

sus-anne

18-06-2010 om 17:02 Topicstarter

Tihama

bij heel veel shirtjes met korte mouw zijn die mouwen té kort,zodat ze halverwege de kipfilets komen,dan fladderen ze er dus nog onderuit.
en ja ,mijn *fladderdingen* zijn( vind ik )behoorlijk dramatisch .
wie weet valt het een ander niet eens op en is het gewoon mijn eigen trauma

sus-anne

sus-anne

18-06-2010 om 19:12 Topicstarter

Izar

heb net bij otto 5 basic shirtjes in vijf kleuren met driekwart mouwen besteld,( 10 euro p/st).
Die kan ik gewoon onder mijn tuniekjes en andere dingen zonder mouwen dragen.
nu maar hopen dat we géen hittegolf krijgen deze zomer

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

18-06-2010 om 22:15

Sus-anne

Bij Kinglouie.nl hebben ze ook shirtjes met wat langere mouwen te koop. Ik denk dat een shirtje tot boven je elleboog ook erg mooi kan staan hoor.

sus-anne

sus-anne

19-06-2010 om 08:44 Topicstarter

Rosa

ik ken het,helaas is kinglouie niet helemaal mijn smaak en stijl.

Karin

Karin

20-06-2010 om 17:07

Sportschool

misschien een idee. Dan kun je gewoon lekker je korte mouwen blijven dragen.

Sorry maar moest het toch even kwijt.

Basic shirtjes met 3/4 mouw

ondershirtjes (basic) met 3/4 mouw kocht ik vorig jaar nog wel bij Promiss, geen idee of ze die dit jaar nog hebben!

Verder draag ik op mijn werk liever iets met mouwtjes, maar verder draag ik ook wel gewoon mouwloze jurkjes, wie zich wil storen, die stoort zich maar een ongeluk, IK kan er niet mee zitten..

Daarbij, hoe ouder ik word, hoe meer ik merk dat ik het wel zalig vind, al die verschillende vormen, er is bijna geen vrouw strak boven de 45 plus..!

Link promiss

ja, ze zijn er nog! http://www.wehkamp.nl/damesmode/promiss/t-shirts-en-topjes/promiss-regulier-shirt/C01_PRM_PTO_353154/?F=19,6,3,4,17,22&PI=1&SM=0

of zoek even bij Wehkamp, dan damesmode, merk promiss en dan shirtjes

sus-anne

sus-anne

20-06-2010 om 18:47 Topicstarter

Mien en karin

Mien bedankt,wie weet kom ik nog eens zover dat ik het gewoon accepteer en laat zien.

Karin,vanwege reuma is de sportschool helaas geen optie voor mij,was het maar zo simpel.

reina

reina

20-06-2010 om 20:12

Karin

En daarbij, ik ken zeer getrainde dames die toch kipfiletjes hebben Eens moeten we er allemaal aan geloiven

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.