Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

cobi

cobi

07-12-2009 om 11:17

Klassefeestje voor groep 8

Middelste zoon is 12 geworden en geeft vrijdagavond een feestje voor de hele groep, zo'n 22 kinderen. We denken aan een discofeest met hapjes, en marshmellows boven de vuurkorf. Feestje gaat van half 8 tot half 11 duren. Iemand nog tips om de boel wat op te leuken?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Eeehm

foute kerstcd scoren met allerlei disco versies van kerstklassiekers? Mistletoe boven de deuren? (nee, daar zijn ze vast nog iets te jong voor) kleuterfoto's scoren van alle leerlingen (hoelang wonen jullie daar nu al?) en er een leuk kwisje maken of zo. Beetje ren je rottig op muziek. Met anecdotes uit gr 3 en eerder, en rare dingen die ooit zijn gebeurd en zo. Is aan jou wel toevertrouwd volgens mij!

Zal nog even verder peinzen...

Ingrid (dapper hoor, 22 man over de vloer!)

Jakiro

Jakiro

07-12-2009 om 13:17

Ingridt

"Mistletoe boven de deuren? (nee, daar zijn ze vast nog iets te jong voor)" Onderschat de aankomende brugpiepers niet.
In Juni hadden wij een feestje hier door onze (toen)groep 8-er en haar vriendinnetje. Het meest favoriete spelletje was een kusspelletje !!! Degene die de bal door z'n benen liet gaan, moest een kus geven aan iemand uit de kring.
Nog een ontzettend stoere jongen moeten troosten omdat hij géén kus van dat klasgenootje wilde, want "hij wilde alleen maar zoenen met iemand waar hij écht verliefd op was !" Tranen met tuiten huilde het ventje bij mij binnen op de bank....
Zo aandoenlijk en toch ook weer zo vol humor eigenlijk
Jakiro

☼Désirée☼

☼Désirée☼

12-12-2009 om 20:50

Hier...

hier deden een boel balonnen (op de grond) het erg goed het eerste half uur. Verder flesje draaien. (limofles op grond, draaien waar hij stopt moet schuifelen met volgende waar hij stopt....
Limbodansen (onder bezemsteel) was ook erg in trek....wij vonden het erg leuk en de groepachters hebben genoten!!
veel plezier!!Groetjes Désirée

☼Désirée☼

☼Désirée☼

12-12-2009 om 20:52

Oh ja...

en de glow in the dark armbandjes (van Xenos) vonden ze ook erg leuk!!

Chippie

Chippie

12-12-2009 om 22:12

Vanmiddag in bzt show

Vanmiddag in BZT show waren ze alcoholvrije cocktails aan het shaken. Lijkt me geweldig!

Sigrid70

Sigrid70

13-12-2009 om 20:39

Discofeestje

Wij hebben voor jarige dochter en ander jarig vriendinnetje (ze werden 10 en 11 - groep 7) een discofeestje gegeven voor de hele klas plus wat losse vriendinnen, zo ruim 30 kids. Wel zaaltje en dj gehuurd. De meiden hadden op de uitnodiging gezet dat je wat kon winnen als je zou optreden (dansje, liedje etc). Hier hadden we niet veel van verwacht (paar dansjes van meiden) maar we hadden wel acht optredens (iedereen die meedeed, klein prijsje gegeven)! Ook van de jongens, zo leuk! Verder veel gedanst, en ren-je-rot quiz gedaan (met vragen van internet).

We hadden nog allerlei spelletjes voorbereid, maar hadden er helemaal geen tijd voor. We hadden nml nog limbodansen, in groepjes mummy maken met wcpapier (leek ons erg grappig , balonnenestafette, soort stoelendans maar dan met vuilniszakken (waar ze dan of op moesten staan met twee of met twee in moesten met benen - waren we nog niet uit) en event. nog korte spelletjes als moordenaartje enzo.

En wij hadden ook de lichtgevende staafjes van de Xenos, waar je armbandjes en kettingen mee kon maken voor iedereen, vonden ze ook erg leuk.

Oja, ik had mbt eten en drinken een soort strippenkaartjes gemaakt, ze mochten twee keer limo halen, 1x chips, 1x snoep en 1x koek - dit werkte heel goed. Schalen met chips enzo leek mij nogal een troep worden.

Veel plezier in ieder geval!

Hahaha! cooooobbbiiii! waar ben je!

Volgens mij is cobi haar draadje vergeten (niks voor jou, cobi!) en is het feestje al lang en breed achter de rug!

(je mag best even vertellen hoe het was hoor...)

Ingrid

Dapper hoor

Zo'n horde kinderen in je huis. Al moet ik zeggen dat deze leeftijd toch wel een stuk makkelijker is dan van pak 'm beet 6-9 jaar. Zeker met jongens volgens mij. Ze zijn toch iets minder stuiterig. Dat heb je weer mooi gefixt zo tussen de chocoladeletters en de kerstbroden door.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.