Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

mamavogel

mamavogel

25-07-2009 om 14:18

Klamboe

Weet iemand waar ik een rechthoekige klamboe kan kopen. Ik heb ze wel op internet gezien maar ik koop er liever een in een winkel.
Mijn dochter heeft een halfhoogslaper van ikea.
Boven haar bed zit een soort raamwerk waar je gordijnen op kan hangen.
Hierdoor kan er waarschijnlijk geen gewone klamboe boven. Daarom lijkt mij een vierkante het handigst.
Heeft iemand hier ervaring mee? Haar bed staat ook aan een kant tegen een muur.

Mamavogel

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
angel3

angel3

25-07-2009 om 16:10

Webwinkel

wij hebben goed ervaring met webwinkel klamboewinkel.nl
Onze zoon heeft ook een half hoogslapen en die had die rechthoekige voor 1 persoonsbed. Ging perfect!
Gewone klamboe is onhandiger inderdaad ivm hoogte, dan lig je al snel in het smalle stuk.

Wat we nu hebben omdat we niks aan plafond mogen hangen is van deryan en soort tentje dinges. Ook echt ideaal. Zie www.deryan.nl

Suk6

Suzanne

Suzanne

25-07-2009 om 20:34

Klamboetent

Lijkt mij ook ideaal, hier een bed met een kast tegen de muur eraan vast, is ook niet echt handig met een klamboe want die kan weer niet achter de kast. Weet iemand waar die verkrijgbaar zijn? Wil ook liever in een winkel kopen en niet via een webwinkel, ik bedoel zoiets:
http://www.marktplaats.nl/index.php?sref=http%3A//www.google.nl/search%3Fhl%3Dnl%26q%3Dklamboetent%26meta%3D%26aq%3Df%26oq%3D&url=http%3A//kind-baby.marktplaats.nl/kinderkamer-inrichting-en-decoratie/263038666-leuke-decoratieve-klamboetenten-in-3-kleuren.html%3Fxref%3D1

Suzanne

Dat is de tent van Deryan. Te bestellen via deryan.nl
Ene dag betaald, andere dag binnen. Niks geen problemen mee gehad (2x bestelling gedaan)
Ideale dingen, nooit meer bang dat kinderen verstrikt raken in de klamboe en niks vastmaken in het plafond.
Hij is er in juniorbed en eenpersoonsmaat (beide hier aanwezig).
WIj hebben een roze en een blauwe.

In amsterdam

Er zat in Amsterdam altijd een klamboewinkel op de Prinsengracht. Heette vroeger Bangla Klamboe maar ik later meen ik van naam veranderd. Rechthoekige klamboes in nylon (goedkoop maar kwestbaar) en katoen (duurder maar onverwoestbaar), in éen- en tweepersoons, en volgens mij hebben ze ze nog in kleurtjes ook. Die ronde hebben ze ook trouwens, maar die vind ik onhandig.

Groeten,

Temet

Suzanne

Suzanne

26-07-2009 om 07:26

Bijenkorf

Mamarijke: bedankt voor je antwoord, ik zie ze nu inderdaad op de site van Deryan, vind ze ook nog goed betaalbaar, alleen die kleuren.. mijn zoon is al wat ouder, ik vind ze ietwat kinderachtig. Zal hem straks eens vragen.
Overigens hebben wij zelf een vierkante, een ideaal ding vind ik, ooit eens gekocht bij de Bijenkorf in Rotterdam. Was wel een dure (toen 150 gulden) maar is ook een hele goede en sterke. Misschien heeft de Bijenkorf ze nog?

mamavogel

mamavogel

26-07-2009 om 08:54

Besteld

Bedankt voor de reacties ik heb hem toch maar besteld bij de klamboewinkel.
Ik vind die 150 euro bij de bijenkorf te duur. En ik woon niet in de omgeving van Amsterdam.
Nu maar hopen dat hij snel geleverd word.

Suzanne

Suzanne

27-07-2009 om 08:03

Het waren guldens..

Mamavogel: wel goed lezen.. het was 150 Gúlden.. nu dus zo'n 70 euro voor een zeer royale 2 persoons klamboe.

mamavogel

mamavogel

27-07-2009 om 10:02

Suzanne

Sorry foutje
70 euro klinkt wel beter. Hoewel ik nu 25 euro heb betaald voor een eenpersoons

mamavogel

Vera*

Vera*

27-07-2009 om 13:17

Xenos

Gisteren heb ik ze gezien bij de Xenos. Wat ze kostten weet ik niet maar het zal nooit veel zijn.

Inderdaad xenos

Bij de xenos hebben ze een rechthoekige voor 10 euro in zwart en wit. Dat weet ik omdat er zelf een wil aanschaffen en gisteren stonden ze trouwens in de folder.

Zoals een oud spreekwoord zegt...

...alle waar is naar zijn geld. Zelf heb ik slechte ervaringen met heel goedkope klamboes, al zeg ik er wel bij dat dat ronde waren met zo'n parapluutje erin. Dat dan wel eens spontaan inklapte...
Goedkope nylon klamboes kunnen trouwens ook makkelijk kapot gaan als ze ergens aan blijven haken (ik had structuurpleister op mijn muur destijds) en dan heb je in no-time een joekel van een gat. Tenminste, dat was 10 jaar geleden zo, maar ik denk niet dat er heel veel veranderd is.

Groeten,

Temet

Suzanne

Suzanne

28-07-2009 om 12:54

Xenos-onding

Voor de jongste heb ik een paar jaar geleden zo'n goedkope van Xenos gekocht, wat een onding! Niets maar dan ook niets zit dichtgenaaid, allemaal losse lappen: een hemel met allemaal losse lappen gaas eraan, zelfs de lange naden aan de hemel zijn gewoon los (hoort zo). Ook van de hoeken van de hemel naar beneden is alles los en aan 4 kanten (!) zitten openingen (deuren). Hou met zo'n ding de muggen maar eens buiten

Iris

Iris

29-07-2009 om 10:26

Maranon

Voor mijn beide dochters heb ik bij Maranon een klamboe gekocht, wel een ronde maar ze verkopen ook rechthoekige. Je kan bestellen via internet maar ze hebben ook een winkel op de bloemenmarkt in amsterdam.
gr. Iris

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.