Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Sascha2

Sascha2

23-10-2010 om 12:07

Kitchen aid accessoires

Al tijden heb ik naar volle tevredenheid een kitchenaid-keukenmachine. Er zijn allerhande accessoires voor te krijgen (bijvoorbeeld de rasp- en snijset, de pastaset), maar ik vraag mij af of deze ook daadwerkelijk handig zijn. Wie gebruikt er welke accessoires en hoe bevallen die?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Shifra

Shifra

24-10-2010 om 11:02

Cobi

ik zag dat Kenwood bij neckerman voor 79 euro te koop is. Omdat ik binnenkort eindelijk een eigen huisje zonder man hoop te hebben,zoek ik allerhande apparaten,waaronder een keukenmachine,zoiets als die Kenwood dus. Een belangrijke vraag van mij : kan Ken(zijn hulpstukken dus) in de afwasmachine?
groet van Shifra

Shifra

Shifra

25-10-2010 om 20:20

Cobi

dank voor je tip(s), die Braun lijkt me wel wat.
Ik wist niet dat er zo veel soorten Kens' bestaan. Nooit in verdiept ook, altijd gewoon doorgeklutst en -gemalen met oude mixers en raspjes . Maar door de aanstekelijke verhalen hier op het forum gaat er nu een huishoudelijke wereld voor me open die ik nooit vermoed heb.Ik snap trouwens dat jij de rest van je leven blij bent met je Ken. Ik heb zelf ooit een aardappelschilmesje gekocht van 16 euro en daar ben ik echt helemaal verzot op,zo heerlijk als dat ding schilt. Nooit gedacht.
groet van shifra

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.