Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Flora B

Flora B

01-07-2010 om 19:52

Kipfilet gezocht...

Ik geloof dat ze zo heten... Het is voor het volgende, ik ben bezegend met enorme hangborsten... tja... weinig aan te doen, door af te vallen zijn ze nog meer gaan hangen. Ik heb een prachtige tankini gekocht, eindelijk 1 waar mijn borsten in passen (E) maar heel veel steun geeft het niet. Graag zou ik er onder in de cups ( ze zijn wel voorgevormd, maar totaal geen decoleté) iets stoppen, zodat er meer vorm in komt... Een heel ingewikkeld verhaal, maar wellicht snapt iemand mij, en nog beter....iemand weet waar ik zoiets kan kopen?? (verder gaat het redelijk goed met mij)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Femke:-)

Femke:-)

01-07-2010 om 20:22

Hier bij

de betere lingeriezaak. Vorige week stond ik in die winkel voor een nieuwe bh en een klant voor me had ze allemaal uitgestald voor haar liggen. Ze was de juiste maat aan het uitzoeken

amk

amk

01-07-2010 om 21:28

Beemer

veel tankinis zijn gewoon uitgevoerd met een beugelbh. Dus daar kun je prima van alles in wegstoppen. En dan blijft het nog zitten bij het zwemmen ook.

Bastet

Bastet

02-07-2010 om 07:31

Hunkemoller

Bij hunkemoller te koop,ook online.
Bastet

Flora B

Flora B

02-07-2010 om 10:26

Bastet

Bij welke rubriek moet ik kijken, heb volgens mij alles al gehad.
Allen bedankt, ik dacht dat ik de enige gek was, die zoiets zou willen dragen, maar er is dus markt voor.
Gr. Floor

Bastet

Bastet

02-07-2010 om 12:05

Stom zeg

Oh stom zeg,vorige week stonden ze nog op de site!
En wehkamp,hebben die het niet?
Bastet

klompjes

klompjes

05-07-2010 om 09:05

Ook hunkemuller

Ik gebruik ze al jaren. Je hebt verschillende soorten.Ik had eerst een soort ovale spekkies( zo noemt mijn zoon ze)en nu meer van die halve maantjes waar je borst een beetje inpast. Gewoon bij Hunkemuller achter de toonbank. Prijs zit tussen de 19,95 en 24,95. Hangt er vanaf welk model. Je doet er echt jaren mee.

Flora B

Flora B

06-07-2010 om 17:44

Geen hunkemuller

Ik ben er geweest en ze hadden alleen van die plakstrips, maar voor de omvang van mijn buste totaal ongeschikt. Ben toen naar de lingeriewinkel gegaan waar ik altijd mijn bh's koop, daar hebben ze mij van die halve manen verkocht...maar ik vind ze niet terug onder mijn borsten die zijn te groot en slap en doen hun werk niet. Vervolgens kwam ik nog superleuke jurkjes tegen, normaal heb ik maat 38-40, maar vanwege mijn bovenomvang maat 44 geprobeerd en ik kom er gewoon niet in GRRRRRRRRR...... Ik ben tegen snijden in een gezond lichaam, maar ben het wel stilletjes aan het overwegen.... Bedankt voor het meedenken, ik zal er voorlopig nog mee moeten leven!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.