Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Mikki

Mikki

05-02-2009 om 21:58

Kindertelevisie waar koop ik die?

Hallo,

Ik ben voor mijn dochter op zoek naar zo'n kinder tv-tje met ingebouwde dvd-speler. Je hebt ze van Cars en ik meen van disney-prinsessen. Ik weet dat ze bestaan maar heb heel wat afgegoogled zonder resultaat.

Weet iemand dit?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Kijkshop

ik zag ze vorige week staan bij de kijkshop.
knalrose van disney en knalrode van cars.

amk

amk

05-02-2009 om 22:21

Bcc

krijg je ze nog gratis ook bij aankoop van een product dat natuurlijk een stuk duurder is.

Nasha 1st

Nasha 1st

05-02-2009 om 22:21

Duur...

voor veel minder geld heb je vaak al een gewone tv met ingebouwde DVD-speler en misschien is het zelfs voordeliger om een tv met losse DVD te kopen....maar goed, ze ogen wel erg leuk

Nadeel van een combiding is natuurlijk....

dat als een van de 2 dingen de geest geeft je het niet even apart kan vervangen. En volgens mij zijn nou juist die opgeleukte disney dingen niet van het hoogkwalitatieve soort, dus de kans dat er relatief snel iets instort is denk ik vrij reeeel. Volgens mij koop je tegenwoordig voor in totaal nog geen 100 euro een heel simpel 'gewoon' tvtje met een losse DVD speler erbij. En voor iets meer geld heb je zelfs een mini-flatscreen (zeg maar een pcmonitor) die amper ruimte inneemt, en die je misschien wel handig kunt ophangen ergens. Ik zou het wel weten....

maar goed, dat was niet je vraag, sorry....

Suzanne

Suzanne

06-02-2009 om 09:04

En misschien nog wel een groter nadeel..

Hou er wel rekening mee dat je kind over een paar jaar zo'n ding misschien wel kinderachtig vindt. Nu zijn ze nog helemaal in de Disney-mood, maar over een paar jaar zeer waarschijnlijk niet meer, terwijl je toch mag hopen dat het apparaat wat langer meegaat..

kaatje1972

kaatje1972

06-02-2009 om 13:11

Ben ook op zoek

Toevallig zat ik aan het zelfde te denken ... Mijn dochter is over een paar weekjes jarig en wil graag een tv hebben voor op haar kamer en dan natuurlijk het liefst een prinsessentv Maar zelf ga ik toch liever voor een klein flatscreentv'tje van een cm of 50. Kun je handig ophangen aan de muur (scheelt weer megaveel ruimte) en is later eventueel misschien nog te gebruiken als pc-monitor (mits er een aansluiting op zit natuurlijk). Mocht je een superaanbieding tegenkomen op het internet of in een winkel dan hou ik me aanbevolen
groetjes Kaatje1972

Bart smit had ze rond sinterklaas

Bart Smit dus

kaatje43

kaatje43

06-02-2009 om 18:03

Nog een nadeel

Dat het beeld tegenwoordig heel klein is door breedbeeld uitzendingen. Op de tv van mijn zoon 55 cm is al de helft weggevallen. Op een nog kleiner schermpje zie je helemaal niets meer.

Inge M

Inge M

07-02-2009 om 20:59

Bij de blokker stond er één

Het was bij een Blokker met speelgoedafdeling. Het was een neutrale versie voor kinderen. Daarom viel die mij op (al heb ik zo'n ding niet nodig). Geen Cars of Dora versie dus.

cecile_s

cecile_s

08-02-2009 om 10:28

Mikki

Geen antwoord op je vraag (daar kan ik je ook niet mee helpen), maar waarom zou je je dochter een eigen tv op haar kamer geven? Jullie idee of haar wens? Als het haar wens is waarom ga je daar dan in mee? Je hoeft kinderen toch niet alles te geven wat ze willen?

Als ze in de huiskamer kijkt kan je de tijd nog een beetje reguleren en ook in de gaten houden wat ze kijkt. Bovendien gezelliger dan dat ze in hun eentje zich terugtrekken op hun kamer om tv te kijken. En gaan slapen als ze net tv gekeken hebben schijnt minder goed voor het ontspannen te zijn (beter even voorlezen voor ze gaan slapen, bijv.). Maar goed, misschien ben je die fase van overwegingen al voorbij. Het verbaast me alleen wat kinderen al niet krijgen (alleen maar omdat ze het vragen): eigen tv, eigen computer op de kamer...
Wij zeggen ook wel eens 'nee' als de kinderen iets willen hebben. Ook bijv. omdat we het te duur vinden (niet nodig - we kunnen het ons wel veroorloven).
Maar als je hem toch per se wilt kopen: succes ermee.

Cecile

kaatje43

kaatje43

08-02-2009 om 12:42

Cecile

Cecile: "Wij zeggen ook wel eens \'nee\' als de kinderen iets willen hebben".

Dus hiermee zeg je eigenlijk dat Mikki nooit nee zegt. Ik krijg hier een beetje de kriebels van, sorry.

Nely

Nely

08-02-2009 om 13:20

Tv met aparte dvd speler

eind december hebben we voor onze zoon weer een kleine tv (flatscreen) met aparte dvd speler gekocht voor op zijn kamer. Een tv met ingebouwde dvd speler vonden we te duur. De vorige deed het niet meer goed.

Mikki

Mikki

08-02-2009 om 22:26

Heb er 1, gratis en voor noppes!

Allemaal bedankt voor jullie tips en bijdragen.
En Cecile: het idee kwam eigenlijk van mijzelf uit. Mijn dochter kijkt erg graag dvd's en videobanden van o.a. Disney. Haar oudere broers zijn die tijd voorbij en dat geeft nogal eens strijd.
Onlangs heb ik haar kamertje "leuk" gemaakt (geverfd, leuke muurstickers, gezellige kussentjes etc. en kreeg zo het idee dat een televisietje het afmaakte.
Kabel hebben we nog niet doorgetrokken naar boven dus ze kijkt nu alleen onschuldige videobanden.
En rond bedtijd wordt er niet meer gekeken.

Mijn buurvrouw bleek nog een tv te hebben met ingebouwde videospeler waar ze niets meer mee deed. Ik mocht hem zo van haar hebben! (daar mag wel een bosje bloemen tegenover staan!).
Nadeel is dat hij niet roze is, maar idd: over 2 jaar gaat dat misschien ook vervelen.
Een losse dvd-speler kan ik er altijd nog op aansluiten, en voilà, dochter helemaal gelukkig!

Groet
Mikki

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.