Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

ayla

ayla

17-06-2009 om 09:12

Kindersnorkelset, waar kopen

Dochter zit sinds kort op snorkelen. Ze vind het helemaal super en wil hier zeker mee doorgaan. Nu Mogen we nu nog gebruikmaken van de snorkelspullen van de zwemschool maar over ene paar weken moeten we zelf spullen kopen. Als ik het het bij de zwemschool koop ben ik voor het volledige kinderset rond de 80 of 90 euro kwijt. Weet iemand waat je zoiets goedkoper kan krijgen. Het moet wel echt een goed set zijn want ze moeten er ook mee diploma's halen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vera*

Vera*

17-06-2009 om 10:23

Decathlon

In Kerkrade zit de Decathlon. Ze hebben daar ook goede snorkels(ets) voor kinderen. Dochter hier heeft maar een klein hoofd en ze heeft niet eens de kleinste maat van snorkelbril. Enne, ook niet onbelangrijk, de Decathlon is heel betaalbaar.

marie

marie

17-06-2009 om 11:27

Aldi

Hallo
Vanaf aankomende zaterdag bij de Aldi:
http://www.aldi.nl/OFFER_NL_SA/OFFER_25/OFF05.SHTML
groetjes

ayla

ayla

17-06-2009 om 11:36

Gezien ja

maar dat zijn sets voor volwassenen en passen zeker dochter van 5 niet.

Decathlon is wel de moeite waard om eens te proberen, dank voor de tip

Inge M

Inge M

17-06-2009 om 11:43

Karwei of gamma

Eén van beiden had ook een set in de aanbieding.
Maar zelf zou ik gaan voor Decathlon. Dan ben je zekerder wat je koopt.

Let op.....

dochter snorkelt ondertussen ook al een aantal jaar. Ze had in het begin een duikbril van de kruitvat, geloof ik, en die deed het super goed. Nu ging vorig jaar haar bandje gekocht en heb ik een nieuwe gekocht van rucanor en die vind dochter dus echt niet fijn. Hij sneed ook helemaal in haar gezicht, de rand rond om zeg maar. Toen hebben we die band weer op de oude bril gezet en snorkelt ze er weer prima mee.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.