Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Karin

Karin

22-06-2009 om 09:30

Kinderen op dagkamp, op 1.5 uur reizen, hoe regelen?

Hoi!

Ik heb even meedenkers nodig; mijn dochters gaan op ponykamp, bij hun eigen manege. Maar die is wel 30 km verder.. Het is nl. een dagkamp, van 9-16 uur. Ik heb geen auto en manlief werkt van 7-16 uur.
Hij kan wel een dagje later beginnen maar de rest van de week zullen we anders toch met OV moeten. En dat betekend elke dag om 7.30 de deur uit om er om 9 uur te zijn, 1.5uur reizen dus. En dan moet ik nog terug, dus dat brengen kost me een hele ochtend reizen. Ik kan natuurlijk in de buurt blijven, het is nl. vlakbij Amsterdam.Dus genoeg te doen. Maar of ik daar de hele week zin in heb? En op zich ook wel vermoeiend voor de kids zelf, elke dag lang op een neer reizen plus kamp.
Wat is wijsheid? Zal ik tussendoor een hotelletje nemen in de buurt daar? We kunnen event. ook woningruilen via organisatie, maar daar gaat wel wat organisatie aan vooraf. Wie heeft nog suggesties?

groetjes
Karin

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Bibi

Bibi

22-06-2009 om 09:49

Meerijden?

Kunnen ze niet meerijden met een ander kind van de manege? Ik neem toch aan dat er meer ouders hun kinderen moeten brengen?

Minet

Minet

22-06-2009 om 10:04

Waarom?

Waarom gaan jouw kinderen naar dit kamp als je weet dat deze vervoersproblemen er zijn?
Dan zoek je toch iets waar wel overnachting bij is?

Hanne.

Hanne.

22-06-2009 om 10:33

Man naar werk brengen

En als jij je man nu naar z'n werk brengt? Kan je de rest van de dag de auto dan bij je houden?. Of anders hem brengen, dan de kinderen brengen, dan de auto weer naar 't werk van je man brengen...

Hoe oud zijn ze?

Ik kan me voorstellen dat je ze zoveel mogelijk die hele lange busrit bespaart, maar zijn ze niet oud genoeg om het toch een paar keer te doen?
Ander alternatief: blijven slapen bij iemand van dat kamp. Bel de firma even. Wie zijn het trouwens? Bij mij in de achtertuin toevallig?
Groet,
Miriam Lavell

Karin

Karin

22-06-2009 om 11:22

Leuk kamp

Hoi, dank voor de tips!
Ja, het is hun eigen manege dus ze willen alleen daar rijden en op ponykamp natuurlijk. Nadeel is dat ze niet kunnen slapen daar, er is geen gelegenheid. dus reizen. Ik heb zelf geen rijbewijs dus dat is geen optie.
Maar in ieder geval een keertje bij iemand van het kamp logeren, bij een van de andere meiden, is zeker nog een optie! Dat ga ik even vragen. Goed idee!
En ja, als het niet anders kan dan reizen we gewoon elke dag op en neer, maar liever niet! En alleen kunnen ze nog niet, te jong. Het is dan bus-trein-overstappen-trein-stuk lopen. Toch wel enerverend vind ik zelf.

Karin

Karin

22-06-2009 om 11:24

Leeftijd kids

Oja, ze zijn trouwens 9 en 11 jaar oud.
Dus gaan echt nog niet alleen reizen naar Amsterdam!

groet

Karin

Carmen

Carmen

22-06-2009 om 14:04

Is het toevallig

Is het toevallig bij manege De Ruif?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.