Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

mama 78

mama 78

11-03-2010 om 13:06

Kinder (speel)tentje gezocht

Ik zoek een leuk speeltentje voor mijn dochter van 3, voor in de tuin. Dus geen kampeertentje. Weet iemand waar ik een leuke kan krijgen? En die ook 'kidsproof'is ?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Linda99

Linda99

11-03-2010 om 13:20

Ikea

Wel een kleine waarschuwing: kinderen vinden zo'n tentje maar heel kort leuk.
Die van de Ikea is goedkoop en stevig, dat scheelt dan weer wel

Terpi

Terpi

11-03-2010 om 14:24

Mama78 en linda99

Mijn tentje kwam van Intertoys vandaan, het was met losse modules die dus verder uit te bereiden zijn. Al jaren lang elke zomer een hit, je kunt er zo ontstellend veel verschillende dingen mee spelen, op vakantie zijn, op avontuur, het is ook vaak een winkel geweest en ook een heerlijk uitrustplekje van al het spelen in de zon Dusssss Linda99, waar haal jij vandaan dat 'kinderen zo'n tentje maar heel kort leuk vinden'?! Dat zegt wellicht meer over jouw kind dan over het tentje :o)

Hoe kom je daar nu bij linda99

Wij hebben ooit ook jaren een ikeatentje gehad en de meiden waren er iedere jaar blij mee. Het hele huishouden werd nagespeeld. Van alles werd er mee gedaan, dus geef even niet te snel een waarschuwing!
Misschien dat jouw kinderen dat niet leuk vinden maar ik heb hele andere ervaringen.

Linda99

Linda99

11-03-2010 om 14:56

Haha

Nou dan ligt het aan mijn kinderen en alles wat hier in de tuin speelt
Maar goed, dat zijn kinderen die van veel beweging houden zoals fietsen, skaten, ballen en dat soort dingen......

Laatst nog een huisje gemaakt van karton (grote doos) en dat was reuze leuk, maar na een week deden ze er weinig meer mee.

tonny

tonny

11-03-2010 om 15:01

Zelf iglo gemaakt

Ik herinner me dat ik een jaar of 18 geleden zelf een (katoenen) iglo heb gemaakt. Het patroon stond toen in een of ander blad. Allemaal langwerpige driehoeken stof met daartussen een tunnel waardoor een lange plastic electiciteitsuis werd geschoven. IN de top kwamen de uiteindinden van de buizen bijeen in een zeshoekg blok hout met daarin openingen waar de uiteinden in pasten.
Was een heel leuke tent.Niet benauwd, want katoen.

En verder zijn lege kisten en planken ook érg leuk om tijdelijke tuinonderkomens van et bouwen, in combinatie met afgedankte gordijnen en knijpers en een ouderwets houten staand wasrekje. Daar kun je meer mee doen dan met een kant en klaar IKEA tentje

tonny

mama 78

mama 78

11-03-2010 om 22:06

Welke?

Goed idee, van Ikea, had ik nog niet aan gedacht.
Welke tent bedoelen jullie dan? Ik heb net al even zitten kijken. Er staan er 2 nl. Welke valt bij jullie kids in de smaak?

Weet iemand of er nog rechthoekige tentjes bestaan? Vroeger had ik zelf een soort huisje.

Linda99

Linda99

12-03-2010 om 10:57

Een week

Inderdaad, een week intensief ermee spelen en dan weer een tijdje opruimen. We hebben het tentje dus nog gewoon in ons bezit Heb hem laatst zelfs een keer in de kamer van de jongste gezet.

mama78: wij hebben de Koja tent.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.