Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Keukenbedrijf failliet

wij hebben 2 jaar geleden een keuken (lening) aan laten smeren door een bedrijf uit Enschede. Onlangs is dit bedrijf failliet gegaan. Na een rechtzaak is de uitspraak dat wij niets terug kunnen krijgen. Wij zijn voor een flink bedrag de boot in gegaan. Zijn er meer mensen die door een bedrijf uit Enschede de boot in zijn gegaan?? Wij weten dat zij vooral in Almere aktief waren.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
emmonis

emmonis

20-02-2009 om 10:25

Ik begrijp het niet

De keuken heb je staan, neem ik aan. Wat zou je terug willen krijgen? Of is er een ingewikkelde constructie m.b.t. tot de lening?
Wel erg vervelend voor je dat je een flink bedrag op deze manier bent kwijtgeraakt.

phantom

phantom

20-02-2009 om 21:11 Topicstarter

Reactie

het probleem isdat de keuken nooit geleverd is,we hebben aangifte gedaan van oplichting.Maar we kregen te horen van de rechter dat we de enige waren die dat gedaan hadden.Nu horen we van een ander bedrijf dat er meer mensen waren die dit overkomen is.

emmonis

emmonis

22-02-2009 om 12:34

Oke

Nu begrijp ik het. Wat ontzettend vervelend. Ik hoop dat je met die andere mensen in contact kunt komen.

phantom

phantom

23-02-2009 om 23:10 Topicstarter

Anders gedupeerd

zijn er misschien mensen die nadere ervaringen hebben met dit bedrijf? het heet zobreco.

phantom

phantom

23-02-2009 om 23:11 Topicstarter

Zoberco

het heet zoberco!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.