Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

mam heeft het druk

mam heeft het druk

11-12-2009 om 22:16

Kerstdiner school kipnuggets

Durf het bijna niet te vragen maar. Toen ik de lijst van het kerstdinet bij dochter's klas bekeek. Zag ik tot mijn grote schrik dat er alleen nog kipnuggets nodig waren. Daar heb ik dus mijn naam gezet. Maar ik heb nog nooit zoiets gemaakt. Is het heel raar als ik dit bij de Macdonald haal? Ha,ha ik ben anders bang dat het mislukt.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Nee hoor,

dat is helemaal niet raar. Ik heb ook wel eens kibbeling bij de visboer gehaald.

Zelf frituren is natuurlijk goedkoper, en je hoeft er neit voor om te rijden, maar als je geen frituurpan hebt, of echt geen zin, dan ga je toch lekker naar de MacD!

Ander alternatief (heb ik ook gedaan) is stiekem origineel zijn en kleine kipgehaktballetjes maken ipv nuggets. Kun je gewoon in de koekenpan opwarmen, en hebben als voordeel dat ze ook koud nog heerlijk zijn. Ik weet dat kinderen wat minder kieskeurig zijn, maar persoonlijk vind ik frituur-voer alleen maar lekker als het echt heet is. Dus lauwe nuggets. Mwah. En het staat natuurlijk wel een tijdje bij zo'n schoolkerstbuffet. De poelier 9en slager) heeft vaak heerlijke kant en klare kipballetjes. waarschijnlijk nog goedkoper ook dan naar de MacD

Ingrid

Chippie

Chippie

11-12-2009 om 22:36

Kipnuggets

Kipnuggets kun je vaak ook gewoon halen bij een cafetaria. In het diepvriesvak heb je ook vaak kipdingetjes die de oven in kunnen.

je kunt bij de AH kipnuggets kopen, liggen gewoon bij het verse vlees. Met bakpapier in de oven en klaar. net zo knapperig als gefrituurde kipnuggets maar dan een stuk minder vet.
zelf frituren is uiteraard ook mogelijk.

Gruffalo

Gewoon in de koekepan

Hoi,
Ik bak de kipnuggets van AH altijd gewoon in de koekepan met een beetje olie, de kinderen smullen ervan!
succes!
Milette

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.