Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Dendy Pearson

Dendy Pearson

12-09-2010 om 20:52

Kerst in de efteling

Zijn jullie al wel eens op 1e kerstdag in de efteling geweest?
Toevallig kwam het vanmiddag ter sprake en hebben we min of meer al besloten om dit jaar niet thuis te hangen, maar ergens heen te gaan. De Efteling is voor iedereen die mee gaat leuk, dus dat leek ons een goed idee. Maar hoe druk is de efteling dan. Volgens de site druk, maar hoe druk is dat? Leuk druk of te druk.
En heeft iemand nog een leuk ander idee waar kinderen en volwassenen zich die dag kunnen vermaken?

Dendy

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Marjoleine64

Marjoleine64

12-09-2010 om 21:49

Kerst in beekse bergen

Dendy,
Ik heb van vrienden gehoord dat kerst in de beekse bergen altijd erg leuk is, omdat dan de dieren een kerstbuffet krijgen. Ik weet niet meer of dit op eerste of 2e kerstdag is. Wij zijn er nog nooit geweest met kerst omdat we eigenlijk altijd op vakantie zijn dan, maar als we thuis zouden zijn én geen familie-verplichtingen dan zouden we beslist eens gaan. Op de website kan je (tegen de winter) meer info vinden.
Marjoleine

Lou

Lou

12-09-2010 om 23:06

Kerst in het spoorwegmuseum

Wij gaan meestal eerste kerstdag naar het Spoorwegmuseum in Utrecht. Er is dan veel te doen daar en het is niet erg druk. Wat er te doen is, is vooral voor de kinderen: kerststukjes maken, kaarsen maken, mozaïeken, dat soort dingen. Ik vind het altijd wel een relaxed uitstapje.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

13-09-2010 om 21:00

Spoorwegmuseum

Ik denk dat het het spoorwegmuseum word. Dat is voor iedereen leuk en voor zover ik weet ook gedeeltelijk overdekt. Hoeven we bij slecht weer niet ineens iets anders te bedenken.
Weet iemand of je daar ook kunt eten?

Dendy

Lou

Lou

13-09-2010 om 23:40

Dendy

Het spoorwegmuseum is voor het grootste deel overdekt. Je kunt er op zich ook eten maar dat stelt niet veel voor en is behoorlijk aan de prijs. Ik denk dat je er met kerst wel kunt lunchen maar er zal geen diner worden geserveerd, het museum gaat om 1800 of 1900 uur dicht. Heb je al op de site gekeken? Wellicht vind je daar nog meer info.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.