Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

cobi

cobi

27-04-2009 om 12:58

Kent iemand de ariston koelkast?

Ik heb mijn oog laten vallen op deze koelkast.

http://www.hotpoint-ariston.nl/ha/products/zoomImage.do?img=/ha/_img/products/54159_IMGPR_Z.jpg&width=420&height=825nd

Voor een Amerikaan is de keuken helaas te klein, en een standaard koelkast is eigenlijk net te klein voor ons zessen. Nu leek deze, van 70 cm, me wel een mooi compromis. Past ook leuk bij de glimme zwarte zespits Smeg die volgende week bezorgd wordt. Vorige week heb ik bijna alle electrozaken in de wijde omgeving afgelopen maar geen een heeft hem in het assortiment en om nu een koelkast alleen van een plaatje van internet te kopen.... Daarom, kent iemand van jullie de Ariston koelkast of weet je een keten die hem wel voert?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
meg

meg

27-04-2009 om 14:02

Kennen niet...

...maar wat een prachtige koelkast. Smullen gewoon. Ik zag op de site dat je verkoopadressen kunt aanvragen. Daar stond 'media markt' ook tussen... Maar als ze hem niet hebben staan en je moet 'm van een plaatje af bestellen, sja, dan de afspraak maken met de winkelier dat -als ie je tegenvalt- je niet verplicht bent de koelkast te nemen. Dat ie vrijblijvend besteld wordt. Maar ik denk dat je in een klap verliefd wordt. Dat ben ik al van het plaatje: wat een plaatje Succes meg

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.