Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Kattenverdriet of ziek?

Een paar dagen geleden is één van onze twee katten overleden. Zielig, maar het beestje was op. Het probleem is nu dat de andere kat sindsdien niet meer eet, niet meer binnen wil komen en buiten steeds op zoek gaat naar de ander met miauwen etc.. Echt goede vrienden waren het niet, want ze maakten ruzie of negeerde elkaar. Ik vroeg mij af hoelang duurt dit kattenverdriet ongeveer, want hij heeft nu al 3 dagen niets meer gegeten en hij is al niet de zwaarste. Heeft hij kattenverdriet of zou hij ziek zijn?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
·´¯`·­» Evy-Leigh «­·´¯*

·´¯`·­» Evy-Leigh «­·´¯*

06-04-2009 om 18:22

Kan goed katten verdriet zijn

Het knokken met elkaar was niet omdat ze elkaar niet mochten maar om keer op keer de rangorde tussen beiden even vast te stellen.

ze waren blijkbaar toch aan elkaar gehecht.
als andere poes niet besmettelijk ziek was, denk ik dat deze poes echt nu heimwee heeft....
bel even dierenarts voor advies ?

in geval van heimwee word volgens mij vaak toch geadviseerd er weer een andere poes bij te zoeken...

Checken

als het echt zo erg is zou ik toch even bij de dierenarts langs gaan. En wat extra aandacht liefde en lekkere hapjes. Wat spelen een paar keer per dag, even aaien en borstelen.

Onze poes vindt het erg gezellig om met mij dingen te doen, het bed te verschonen en verstoppertje te spelen, ik verstop mij onaangekondigd achter een deur en roep dan 'piep piep', zij gaat dan door het huis zoeken en springt met de pootjes wijd naar voren als ze mij gelokaliseerd heeft, erg grappig.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.