Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

jm

jm

08-06-2011 om 16:31

Katers die sproeien

Wij hebben zelf thuis een poes en hij kan gewoon door het kattenluik, zowel overdag als 's avonds. Wij wonen op een industrieterrein. Dit doet onze kat al 4 jaar, maar sinds een paar weken komt er 's avonds en 's nachts een kater langs om het eten op te eten, maar het ergste is dat hij
sproeit want het stinkt enorm.
Ik heb al briefjes in de buurt uitgedeeld en heb al diverse lantaarnpalen beplakt met papieren. Want ik weet niet van wie deze stinkende kater is en het is zeer verveld. Ik doe geen ander kattenluik met een sensor want dan moet mijn poes een bandje om en dat is zij niet gewend.

Heeft iemand tip(s) om deze stinkende kater buiten de deur te houden.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Saskia

Saskia

08-06-2011 om 21:40

Toevallig

hebben wij vanavond een kattenluik geinstalleerd die reageert op de chip van onze kat (die tussen haar schouderbladen zit). Geen bandje nodig dus en zij is de enige die in en uit kan. Wij hebben het gekocht bij de dierenwinkel, vrij prijzig (150 euro). Maar als je terugkomt van vakantie en er heeft een kat in je bed gepoept dan heb je het er wel voor over
Het heet petporte smartflap. Je kunt op internet ook andere smartflaps bestellen. Ik geloof dat de sureflap dan 100 euro is.

Prakje

Prakje

08-06-2011 om 22:46

Ook hier een luikje die reageert op chip

Echt een heel fijn luikje, kan op een aantal standen dicht, open alleen naar binnen, open alleen naar buiten, open. Je kunt hem programmeren voor ca 30 katten .

Onze katten mogen 's morgens even naar buiten en dan draai ik het luikje op 'alleen naar binnen', als ze dan na een half uurtje binnenkomen kunnen ze niet meer naar buiten.

grt Prakje

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.