Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

liora

liora

22-05-2010 om 09:25

Kastje

Hoi,

Ik zoek een kastje voor mijn zoon van bijna 7. Ik wil zowel iets met laatjes (dacht aan een ladeblokje van Ikea), maar ik zoek ook nog iets waar hij 'mooie' en 'coole' spulletjes in kwijt kan, zonder dat zijn broertje van bijn 1 jaar erbij kan. Wellicht een kastje aan de wand of zo? Ik kijk op de Ikea site maar zie niet zo snel iets geschikts.

Wie heeft een goede oplossing?

Liora

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Maxime.M

Maxime.M

22-05-2010 om 09:31

Deze?

En wat vind je van dit kastje? http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00116595
Onderin kan je ook deurtjes zetten (heb ik niet zelf verzonnen, die kan je erbij kopen) onderin kan hij dan gweone spullen doen, en op de planken bovenin mooie spulletjes zetten.

Maxime

amk

amk

22-05-2010 om 09:43

Expedit

en dan zelf laden en deuren toevoegen.

Of een duurdere optie de werkkamer serie van Ikea: Effectiv.

angel3

angel3

22-05-2010 om 11:10

Expedit ja

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20116071
Jij hebben deze met een burootje eraanvast. Ideaal!
Maar ik weet niet hoeveel ruimte hij heeft.
Het kan ook zonder buro in diverse groottes. Handig en niet deur. Je kunt er mannden of plastic koisten of deurtjes aan toevoegen.

Asa Torell

Asa Torell

22-05-2010 om 12:57

In elk geval hoog genoeg

Wijzelf trapten in de valkuil, om bij het indelen van zoons kast (kewlox overigens, een systeem waar ik erg happy mee ben, www.kewlox.nl) vooral rekening te houden met hoogtes waar de kleine zus op die leeftijd (net 1) bij kon. Zonder te bedenken dat ze nu als bijna 3-jarige die al zelf een krukje kan pakken, nog steeds van sommige dingen af moet blijven waar broer wel bij moet kunnen. Hier moet die kast dus dringend eens heringedeeld worden, onderdeel nr. 57 ofzo van de todolist .

liora

liora

22-05-2010 om 20:21

En het is geworden...

Hoi,

Dank allemaal voor de ideeen. De expedit heb ik al in de woonkamer en vind ik wat te robuust voor hun slaapkamer. Bovendien zal baby (later peuter) zonder pardon alle bakken er zo uit trekken.

Het is daarom geworden: de PS, zo'n locker-achtig laag en breed kastje. Past precies onder het bed (halfhoogslaper) en later kan ik het ook wel kwijt denk ik. Voordeel: het is een leuk kastje dat ook nog leuk is als je 16 bent (denk ik), en het kan op slot! Dat leek me echt vet cool en handig met de baby.

Liora

Maxime.M

Maxime.M

22-05-2010 om 23:01

Leuk!

oh ja dat is zeker een leuk kastje voor een jongens kamer, anders hang je toch nog een paar boekenplanken op, kan hij daar nog wat leuke dingen op uitstallen waar zijn broertje niet bij kan.

Maxime

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.