Herfstvakantie tip: prachtige vakantieplek midden in de natuur mét luxe accommodaties!
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

reina

reina

22-03-2010 om 12:38

Kast?

Ik zoek een kast. Ben een kamer aan het herinrichten. Er komen o.a. kleuruige doeken, meegenomen van vakanties in en ook een kast waarin ik o.a. mijn fotoboeken kwijt kan. Ik kan alleen niet vinden wat ik zoek. Ik wil in elk geval geen strakke kast, niet glimmend etc, licht hout lijkt me wel wat, maar vooral niet al te 'netjes'. Ben ik duidelijk Ik zoek eigenlijk een snuffelwinkel waar allerlei kasten staan. De zaak waar ik altijd heen ging voor zoiets, in Naarden, schijnt weg te zijn, wie weet waar ik kan gaan rondkijken??

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck

Puck

22-03-2010 om 12:52

Hihi

Ikea! ROTF
Ik weet dat er in het grootste dorp van de gemeente waar ik woon een bedrijfje zit dat kasten op maat maakt. Kan het wel voor je opzoeken vanavond of misschien kun je het zelf ondertussen googelen.

Puck

Puck

22-03-2010 om 12:57

Silo6

Toch even snel googelen, maar ik ben er nog niet achter hoe het heet. Maar ik kwam wel deze Silo6 in Harderwijk. Dat lijkt me wel wat voor jou.

Rembrand

Rembrand

22-03-2010 om 13:16

Het kabinet in bunnik?

Daar hebben ze prachtige kasten.
M.

angel3

angel3

22-03-2010 om 13:27

Teakwinkel

in Utrecht.
Kolonial teakhouse ofzoiets.
Prachtige buffetkasten in alle soorten en maten

reina

reina

22-03-2010 om 14:07

Goede adressen! Silo6 had ik zelf ook al gegoogeld, maar daar staan helemaal geen prijzen bij en aangezien het voor een 'extra' kamertje is wil ik het ook niet te gek maken. Bij het kabinet in Bunnik ga ik zeker langs en ook het teakhuis in Utrecht hou ik in gedachten. Ik hou me aanbevolen voor meer tips.

Troubadour?

Is net zoiets als Het Kabinet in Bunnik, zit op verschillende plaatsen.

Chris

Wij zijn verliefd op

DEZE!
http://www.rivieramaisonshop.nl/index.cfm?/artikeldetails_NL&artikel=CU-artikel-7E1FA44B-1F29-0BD1-72789A988F67674D

(ook als enkele kast te krijgen, maar wij willen een Grote )

reina

reina

22-03-2010 om 16:01

Mien

Ja, die heb ik zien staan in de winkel en hij is heel mooi, maar die is me dus te duur voor een kamer die ws weinig gebruikt zal worden ...

Margriet*

Margriet*

22-03-2010 om 16:05

Van dijk en co

in Amsterdam, oude kasten.
Ik vind teakkasten waaibomenhout. Wij hebben er een van de Troubadour en de buitenkant is aardig maar de binnenkant is erg beroerd afgewerkt (bovenkant is glas). Het is dat hij precies op de plek pas waar hij nu staat maar ik zou de volgende keer een mooie oude kast kopen.
Kijk eens voor de grap op Marktplaats. Kasten behouden niet hun waarde. Ik had ooit een bod op een strakke grenen kast die ik aubergine zou verven. Echt een grote kast 100 euri. Zelf hebben we toen een strakke Pastoekast gekocht voor 350 euri, nieuwwaarde 4000 euri, vijf jaar oud en echt in uitstekende staat. Doe mij maar Marktplaats.

Ha, daar had ik

dan weer overheen gelezen, hij is idd duur voor een kamer waar je niet veel komt..

Ik weet nog wel een hele leuke snuffelwinkel...

Marktplaats, als die riviera maison of brocante stijl je leuk lijkt, dan moet je dat even als extra zoekterm invoeren..

Kasten bij de vleet!

Of http://www.kastentafel.nl/customer/home.php?cat=5

(dankzij OOL een keer aan mijn favorieten toegevoegd)

reina

reina

22-03-2010 om 16:12

Ach ja

Ik ben helemaal geen Marktplaatskoper of verkoper (vindt dat zo'n gedoe ), maar eigenlijk is dat wel handig, ik ga kijken.

Koperen bel - utrecht

veel niet-standaard kasten, in oude 'look'. De kasten zijn wel nieuw.

Rafelkap

Rafelkap

22-03-2010 om 17:19

Of hier

http://www.almondehoeve.nl/
in Oegstgeest. Hebben wij een vreselijk mooie kast gekocht!

Loods 5, nijhof

Reina,

Bij Loods 5 hebben ze ook diverse kasten, maar je weet van tevoren nooit wat er staat. Ik ben er ooit prachtig geslaagd voor een grote kabinetskast voor weinig.

Bij Nijhof in Baarn hebben ze (beperkt) een aantal oude kasten staan die opgepimpt zijn. Die hebben ze in Loods 5 ook.

Maar soms loop je er ook ineens tegenaan. Zo kwam, zag en overwon ik in een megafoute winkel ergens in Alkmaar (lekker in de buurt ook) voor een antieke Mongoolse vlinderkast. Zucht. Prachtig

Ik hou niet van strak, het mag van mij wat rommelig zijn, rommelig maar gezellig met veel kleuren.

Op Marktplaats kijken loont wel, je komt er nl. ook adressen tegen van winkels en/of handelaren. Niet alleen particulieren.

Succes in het oerwoud dat kasten heet

reina

reina

03-04-2010 om 23:19

Kringloop

Ik heb 'm. Vandaag eens binnen gelopen bij de kringloopwinkel, da's een redelijk grote, 3 verdiepingen en op de 3e verdieping stond een stevige boekenkast van licht hout, robuuste uitstraling, de sfeer die ik zocht, voor 95 euro. Gekocht dus! Hij staat nog daar, want we waren nog aan het behangen vanmiddag. Maar n ahet weekend wordt ie opgehaald. Eindelijk een plek waar al m'n fotoboeken bij elkaar kunnen staan!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.