Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Kartonnen kofferlabels gezocht

Ik zoek van die ouderwetse kartonnen labels zoals ze vroeger aan koffers hingen, dus van die kaartjes met een verstevigd oog erin waar dan een touwtje door gaat. Voordat ik nu een vruchteloze speurtocht langs diverse winkels onderneem om dan uiteindelijk toch maar zelf te gaan fröbelen: zijn die dingen nog te koop, en zo ja, waar? Kantoorboekhandels?

Groeten,

Temet

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Bij vlieger....

Bij Vlieger op zolder misschien? Bel ze anders even. Ergens in een stoffig archief van een al eeuwenoude papierwinkel, of anders bij de speciaaldrukker.
Groet,
Miriam Lavell

Temet

Temet

17-09-2009 om 15:39 Topicstarter

Ja die!

Izar, inderdaad, die bedoel ik dus. Er gaat trouwens een wereld voor je open op die site.

Maar aangezien ik ophalen in principe handiger vind dan bestellen zal ik eerst Vlieger (Amsterdamse papierwinkel) maar eens bellen of ze ze daar hebben.

Maxy, ze zijn niet voor koffers . Ze zijn voor de vuilniszakken met nog-te-grote kinderkleren en zakken waar de rugzakken in verpakt zitten. Ik plakte daar vaak papier op met plakband, of een stickertje, maar dat laat dan weer los of gaat scheuren.

Groeten,

Temet

notje

notje

17-09-2009 om 16:37

Bij een kantoorboekhandel

Ik werk bij de Buna en wij hebben ze ook.Maar dat zit niet standaard in het assortiment van een Bruna.Maar een goeie kantoorboekhandel moet ze wel hebben hoor.Gewoon naar vragen!
groet Notje

margje van dijk

margje van dijk

17-09-2009 om 19:55

Bij hotel new york

Toen we eens bij Hotel New York waren in Rotterdam, bij de Holland-Amerika lijn, zag ik er daar hele schalen vol mee liggen.

Maar da's natuurlijk niet handig voor jou

Margje

Temet

Temet

17-09-2009 om 21:22 Topicstarter

Vlieger

Heb vanmiddag Vlieger maar gebeld, en die heeft ze inderdaad. Morgen er maar eens op af. Dank, allen

Groeten,

Temet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.