Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Hermiena

Hermiena

01-10-2010 om 09:28

Karaoke

Met de feestdagen op komst (nog maar 12 weken tot kerst) ben ik me aan het oriënteren op een karaoke set. De kinderen zullen het geweldig vinden. Nu zie ik op wehkamp een leuke set staan, maar daar kunnen alleen cd's mee worden afgespeeld. De karaoke studio pro wordt op wehkamp afgekraakt. Wie heeft een advies voorene bepaald type/merk?

Alvast bedankt!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Hermiena

Hermiena

02-10-2010 om 12:08

Geen zangtalenten hier?

Jammer dat er niemand is die mij een advies kan geven.

Wii

Vrienden van mij gebruiken de WII er voor maar ik heb het zelf nog nooit geprobeerd.

Mariel

Ja wii

Mijn kinderen zingen ook met de Wii. Eerder had dochter een gewone c.d.speler waar een microfoon aan kan en die je kan afstellen (de microfoon dan) meer bas in de zang, echo in de zang, hoge noten minder. En dan kochten we karaoke c.d.'s bij de Wibra voor 3,50. Die c.d.apeler kostte niet eens zo duur (35 euro volgens mij) en kon je ook gewoon gebruiken om muziek te luisteren. Grootste nadeel daarvan is dat je de tekst niet voor je neus hebt op een scherm.
En dat heb je weer wel op de Wii, maar ik vindt de zang-c.d. weer wel erg duur (voor de Wii) dus daar hebben ze minder keus in. Bij die c.d. apeler hebben we een heleboel c.d.'s omdat ze amper wat kostten.
groeten albana

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.