Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Kapper?

Hoe vind ik een goede kapper die raad weet met mijn haar? Ik zit al een hele tijd met mijn handen in mijn haar . Wat moet ik toch met dat slappe bosje haar op mijn hoofd? Het wordt grijs (ik verf het zelf) het hangt, het is statisch, het is dun. Wat moet ik ermee?

Ik kan alleen maar geen kapper vinden die er raad mee weet. Ik kom steeds weer thuis met hetzelfde kapsel (wat net zoveel betekent als: een stukje er vanaf) wat vervolgens weer de dag erna in een staartje wordt gefrommeld.

Op de TV en in tijdschriften zie ik zulke mooie kapsels, maar zelf krijg ik het niet voor elkaar.

Is er een kapper of ervaringsdeskundige in de zaal die raad weet??

groetjes,
Juulia

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck

Puck

04-01-2011 om 20:22

Snijden en kleuren

Ik heb ook dun en futloos haar en de ene kapper kan er beter mee overweg dan de andere, dus het is sowieso al zoeken naar iemand die je haar goed kan knippen.
Sinds ik mijn haar snijden ipv knippen valt het al een stuk beter en een flinke blondering is voor mijn dunne haar vaak ook wel iets waardoor het meer volume krijgt. Klinkt raar, maar omdat mijn haar juiste supergezond is, is het zo fijn, glad en dun. Door een leuke coupe soleil krijg je juist wat minder gezond haar waardoor het makkelijker in model te krijgen is.

Inge M

Inge M

04-01-2011 om 22:36

Permanenten

Hier ook slap en fijn haar. Ik laat het twee keer per jaar permanenten. Dan zit er een leuke slag in en zijn veel meer kapsels mogelijk. Het wordt dus geen bos krullen.
Na een tijdje zoeken heb ik ook een kapper die dit goed voor elkaar krijgt. Ik geloof niet dat het zonder permanent zou lukken, ook niet bij deze kapper.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.