Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Kant en klare erwtensoep

Welke kant en klare erwtensoep vinden jullie het lekkerst?

Ik hoop eigenlijk nooit kant en klare erwtensoep en zelf maken kan ik niet maar ik heb er plots zo'n zin in... Welke vinden jullie het allllleeeer jammiest???

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
(Janneke)

(Janneke)

16-12-2009 om 14:45

Unox (de grote zak)

Ikzelf vind de Unox (grote, niet de kleine zak) het lekkerste....maar dat is smaak he?!

Mijn ouders vinden die van de Aldi ook heel lekker.

Groetjes Janneke

Rieke

Rieke

16-12-2009 om 15:59

Slager

Ga naar een goede keurslager, die heeft vaak zelfgemaakte snert in de vriezer. Jammie!!

Minet

Minet

16-12-2009 om 16:18

Tis struik, tis struik

tis Struik wat ik gebruik

ishtar

ishtar

16-12-2009 om 16:32

Voordat ik ze zelf ging maken

unox uit blik. Daar zat toen nog een heel stuk rookworst in.
Laatst weer gekocht, en toen viel hij toch wat tegen, beetje zout. (dus mijn zelfgemaakte vind ik toch het lekkerst )
Wat echt heeeel vies is, is die cup a soup erwtensoep!

Inge M

Inge M

16-12-2009 om 19:42

Alleen ervaring met erwtensoep van de hema

en die vond ik prima.

Hema

vond ik echt niet lekker, veel te ´babyvoedingachtige´ structuur, te zijïg, papperig..

Maar ja, ik ben dan ook de ouderwetse snert van schoonpa gewend, die is overheerlijk (en dat terwijl ik vroeger geen snert lustte, vooral niet meer nadat ik een stuk spek weg moest slikken waar de haartjes door mijn keel schraapten yukkkkkkkkk)

Mien (haha)

Ik zat het draadje te lezen terwijl ik nog geen inspiratie had voor het avondeten, dus ik dacht "mwha, misschien erwtensoep eten straks" maar na jou berichtje kies ik geloof ik toch maar iets anders voor vanavond. Mijn eetlust qua erwtensoep is al weer weg (haha).

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.