Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

MRI

MRI

17-06-2009 om 21:41

Kan je parket of laminaat over tapijt heen leggen?

en is het wenselijk? Of ga je dan heel raar veren?

In mijn woonkamer ligt nu tapijt. Ik woon in een apart soort atelierwoning. Onder de woonkamer liggen de slaapkamers. Als er nu iemand door de woonkamer loopt, over het tapijt, hoor je dat onwijs in de slaapkamers. (door de betengeling zei wijlen mijn man, architect, huis zelf gebouwd ooit, dat komt omdat het plafond eronder getoogd is, rond lopend dus)

Nu denk ik erover om parket in de woonkamer te leggen want dit tapijt hangt me de keel uit. Maar dan wordt het nog meer een hol vat. Onder het tapijt ligt zo'n groenige ondervloer, daaronder hout. Zou ik nou het parket of laminaat gewoon, hup, over dit tapijt kunnen (laten) leggen? Of is dat een hele blonde vraag?

MR

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
MaximeM

MaximeM

18-06-2009 om 09:08

Was laatst een draadje over

Hoi,

Dit heb ik onlangs hier al een keer gelezen, even zoeken in het archief, maar anderen hadden dit ook gedaan en het ging goed, vraagstelster ging het toen ook zo doen (dus laminaat over tapijt)

Maxime

Mariarosa

Ik heb deze vraag kortgeleden nog gesteld. Uit verschillende reacties bleek dat het heel goed kan, dus zo blond is je vraag niet. Maar het schijnt wel belangrijk te zijn dat je tapijt erg kortpolig is en goed strak gelegd ander gaat het werken.
Overigens ging mijn vraag over laminaat. Weet niet heo het bij parket zit.

MRI

MRI

19-06-2009 om 22:34 Topicstarter

Bedankt

ik zoek het andere draadje even op. Jullie hebt mij fijn geholpen.

MariaRosa

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.