Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Margriet*

Margriet*

19-07-2011 om 23:13

Kampeer mat voor tent

Tegen de inloop bij het kamperen zijn we op zoek naar een kunststof (rieten)mat. Vrienden hadden een hele handige van de Hema maar die verkopen ze niet. Wie weet een verkoopadres (in rond Amsterdam)?
Ik houd niet van dat nep gras of groene kleden die wel voor caravan liggen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
mik

mik

20-07-2011 om 08:52

Kampeerwinkel

Wij hebben in onze voortent een kunstofmat liggen en die komt bij de kampeerwinkel vandaan (In Heerhugowaard, maar ze hebben ze vast ook wel bij andere kampeerwinkels. Vaak per strekkende meter te koop)

Margriet*

Margriet*

20-07-2011 om 09:50

Kampeerwinkel hebben ze niet

wat wij zoeken. Juist dus geen zachte kunstofmat, maar van wat harder materiaal.
Iemand anders die het weet?

Puck

Puck

20-07-2011 om 11:05

En in de vorm van tegels?

Wij hebben een soort van plastic roosters die je aan elkaar kunt klikken tot ieder gewenst formaat? Is dat iets?
http://www.obelink.nl/tenten/tentaccessoires/tenttegel-30x30.html?category_params=category_id%3D1331

Xenos?

hebben ze zoiets niet bij Xenos?

Yvomne

Yvomne

20-07-2011 om 17:46

Worteldoek

wij hebben onder de luifel worteldoek liggen. bevalt goed, niet duur en neemt niet veel ruimte in om mee te nemen.

Margriet*

Margriet*

21-07-2011 om 10:25

Worteldoek

lijkt me wel wat, bedankt voor de tip. Die tegels lijken me niet echt praktisch (die liggen bij ons binnen no time los te slingeren denk ik). Xenos ga ik ook nog even proberen.
Dank voor het meedenken.

Puck

Puck

21-07-2011 om 10:34

Margriet

Maar je zei dat je een wat hardere ondergrond wilde? Worteldoek is net zo zacht als tenttapijt etc.
En wat de tegels: die krijg je echt niet uit elkaar, je klikt ze in elkaar en na de vakantie moeten we ze zo ongeveer met grof geweld uit elkaar halen.

Roosje Katoen

Roosje Katoen

21-07-2011 om 14:56

Bouwmarkt

Bedoel je zo'n plastic vloerkleedje? Die hebben ze tegenwoordig bij heel veel bouwmarkten.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.