Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

picobello

picobello

24-02-2010 om 22:02

Kalk op douchekop verwijderen

ik heb een geweldige massage douche, met 6 douche koppen voor een rugmasage. Maar het water hier bevat heeeeeeeeeeeel veel kalk. Hoe krijg ik die koppen weer goed, want nu verstoppen ze de hele tijd. Antikal werkt niet.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Azijn

Misschien een dag/nacht in een bakje met azijn leggen?

picobello

picobello

25-02-2010 om 10:58

Zitten vast

die douche koppen zitten vast aan de wand, zitten dus verticaal en kan je er eigenlijk niet in "weken".
raar systeem eigenlijk

Vera*

Vera*

25-02-2010 om 11:02

Zakje plus doekje

Heb je geen stevige plastic zak die je om de douchekop kan doen. Het liefst met azijn vullen zodat de douchekop onderstaat maar anders met een zeer natte in azijn gedrenkte lap er omheen met een plastic zak en dan een dagje laten hangen?

Pluk53

Pluk53

25-02-2010 om 13:16

Vast

die douchekoppen zijn toch op de een of andere manier gemonteerd? Het kan niet anders of ze zijn te vervangen. Ik zou eens googelen op het merk, en de montage/demontage-voorschriften proberen te vinden.

Puck

Puck

25-02-2010 om 13:56

Pluk

Soms zitten douchekoppen echt vast aan bijv. de kolom (bijv die aan alle kanten om je heen spuiten) en er zijn zelfs douchekoppen die je inbouwt in je plafond. Ongetwijfeld te demonteren maar dat is niet praktisch. In dat geval is een doekje met azijn met een plastic zak erom heen een gemakkelijker alternatief

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.