Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Pelle

Pelle

02-11-2010 om 15:47

Kadotip?

Een tante en oom van Pelleman zijn 40 jaar getrouwd. Ik heb ze nog nooit gezien (of 1x ofzo?) maar we zijn tot onze verbazing uitgenodigd. Mijn schoonzus heeft een pakketje streekspul gekocht dus dat kan ik niet maken. Heeft iemand nog een origineel, simpel te verkrijgen ideetje van max 20 euro?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Lol

een ingelijste foto van jullie met de namen erbij geschreven en hobbies en leeftijd erbij. haha.

soepstengel

soepstengel

02-11-2010 om 18:03

Eehhh....

een fotoalbum met een wegwerpcamera( die je met het fest voor ze vol schiet?) zodat ze naderhand nog foto's hebben en in kunnen plakken?
Een bioscoopbon of zo met een kaart erbij; wij hebben een leuke middag/avond van jullie, jullie krijgen een leuke middag van ons?

Wat lekkere dingen uit een kaas/notenwinkel tot een lekker pakket laten maken; Hier kun je ook verschillende smaken olijfolie etc met etiket laten maken?

Succes!

Puck

Puck

03-11-2010 om 09:38

Bladcadeau

Een variatie op de overbekende cadeaubon misschien. Bij bladcadeau kunnen ze zelf een abonnement op een tijdschrift naar keuze uitkiezen. Je kunt hem krijgen bij de Primera en via internet.

Olijvje

Olijvje

03-11-2010 om 10:01

40 hele kleine cadeautjes

Dat heb ik ooit eens gedaan bij mensen die 35 jaar getrouwd waren, pff wat een werk! Was trouwens wel erg leuk, het waren allemaal kleine cadeautjes die echt met hun te maken hadden.

Maar goed, ik begrijp dat je deze mensen niet of nauwelijks kent, dus tja dan blijft de vraag wat koop je.

Ik denk dat een cadeaubon of biosbon in dit geval het handigste is, in welke vorm dan ook. Je kan ook nog even kijken op van harte.nl, misschien staat daar nog wat leuks bij?

Succes ermee!

Laminaat

Laminaat

03-11-2010 om 20:32

Herinnering

Wat kan Pelleman zich herinneren van dit echtpaar? Heeft hij er een foto van? Iets anders tastbaars? Een foto van zichzelf van 40 jaar geleden? Een voorwerp? Een geur? Vim? Wat dan ook, dat hun doet terugdenken aan de tijd dat ze nog jong en pas (niet) getrouwd waren?
Mensen die hun zoveeljarig huwelijk vieren zijn dol op "weet je nog van toen" gadgets.
Je kan hierbij ook internet en copyshops en tasjesbedrukwinkels gebruiken.
Voor 40 jaar geleden sentiment (=70-ties) is echt een hoop te vinden zonder je beeldscherm te verlaten.
Groetjes,

Laminaat

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.