Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Meeki

Meeki

17-06-2009 om 11:33

Kadootje huwelijk collega - ideeën gevraagd!

Hoi, wie denkt er even mee met mij
Mijn collega en directe leidinggevende gaat 24 juni trouwen (2e huwelijk). Vanuit de personeelspot wordt er wel een kadootje gegeven (geld), maar ik vind het wel leuk om zelf ook nog iets mee te nemen naar het feest voor haar, we werken al heel lang in hetzelfde bedrijf namelijk.
Bloemen zijn geen optie omdat ze vlak daarna op huwelijksreis gaan. En van hobbies e.d. heb ik ook niet echt een beeld. Ik heb al zitten brainstormen met manlief maar we kwamen er niet uit.
Heeft er iemand toevallig een leuk idee?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rieke

Rieke

17-06-2009 om 12:21

Even meedenken

In plaats van bloemen kun je een bloemenbon geven; wel saai maar daar hebben ze na de vakantie wat aan. Of iets voor op reis, wij kregen van vrienden een wandelgidsje over het eiland waar we op huwelijksreis gingen. Of een leuk boek wat ze mee kunnen nemen op reis, of een lekkere douchecreme ( net iets duurder dan gewoon dove ofzo ) van hetzelfde merk voor hem en haar. ( vaderdag dus veel aanbiedingen ) Of een leuk mannentijdschrift en een vrouwentijdschrift. ( Linda, eigen huis en interieur, Opzij ) Je weet toch wel een beetje wat haar smaak is?
Een leuk theepakket of koffiepakket van de wereldwinkel. Nou even uitgedacht. succes ermee.

Meeki

Meeki

17-06-2009 om 16:16

Hmmm...

Er zitten al leuke ideetjes bij. Het gekke is dat ik haar eigenlijk helemaal niet zo goed ken qua smaak en zo, en haar aanstaande al helemaal niet. Maar daar kom ik via een andere collega wel weer achter.
Dat thee- of koffiepakket is ook erg leuk, kan altijd natuurlijk.
Alvast bedankt zeg, en meer ideeën blijven welkom!

Spelletje

wie is het met foto's van alle collega's (www.guesswho.com)

Meeki

Meeki

18-06-2009 om 14:25

Net gehoord...

... dat er vanuit het personeel ook nog iets gezamenlijks geregeld gaat worden. Anders waren we inderdaad voor de Wereldwinkel gegaan.

Bedankt allemaal voor de input!!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.