Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

ziggy

ziggy

16-03-2010 om 21:23

Kabel ziggo

Zijn er meer mensen hier bij wie de televisie via ziggo eruit ligt?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
ziggy

ziggy

16-03-2010 om 21:29

Inderdaad storing

http://www.limburger.nl/article/20100316/REGIONIEUWS01/100319602/1056#Televisies_in_Limburg_massaal_op_zwart
Een coupe van L1
Zonder gekheid, gelukkig hebben we OOL nog.

Groningen ook zwart

zit net naar mijn series Mercy te kijken, hij heeft vertelt net over zijn niet bijna doodervaring, en hoppa, we gaan zelf naar het..eh....DONKER..

gelukkig hebben we OOL hihi (en al het andere leuks, misschien kruip ik zo wel in bed met een aflevering LOsT)

Terpi

Terpi

16-03-2010 om 21:42

Atwt

wie post er strakkies een update van ATWT? Ook hier ligt de tv eruit namelijk

Femke_

Femke_

16-03-2010 om 22:01

En in utrecht (met oplossing?)

precies hetzelfde...hoewel wij wel het geluid blijven houden (en met OOL is eigenlijk alleen het geluid belangrijk).
In ieder geval... je decoder even aan en uit en dan heb ik weer beeld bij mijn geluid
Femke

Jaren terug

Jaren terug in New York was er 9 maanden na een grote stroomstoring een babyboom...

Idee?

Dorry

Pollewop

Pollewop

16-03-2010 om 22:16

Het oosten ligt er ook uit.

Wilde al mega chagerijnig Ziggo bellen toen ik in de gaten kreeg dat ook de buren geen tv hebben. Volgens RTVoost is de stroom uitgevallen bij Ziggo in Zwolle, vooralsnog is het een raadsel waarom dan landelijk de boel er achter weg ligt. Ook internet werkt niet naar behoren bij mij, OOL gelukkig wel!!!
Femke, wij hebben helaas geen digitale tv meer van Ziggo, dus jou oplossing geldt niet voor ons

Lys Lionne

Lys Lionne

16-03-2010 om 22:37

Bollenstreek kijkt ook...

Ook hier is niets te merken van een kabelstoring. Analoog en digitaal doen het zonder problemen... ATWT kijk ik nooit, dus helaas, geen update vanaf hier. En Mercy/Trauma worden altijd opgenomen, daar kan ik nu dus ook nog niets over zeggen )

Nasha 1st

Nasha 1st

16-03-2010 om 22:40

Analoog kijken?

kan toch wel? of ligt dat er ook uit?

ziggy

ziggy

16-03-2010 om 22:43

Hij doet het weer!

....

Minet

Minet

17-03-2010 om 07:32

Alles in 1, dus niets

Hier dus gisterenavond geen tv, geen internet en geen telefoon.
We hadden wel een mail ontvangen dat er deze week tussen 7.00 en 16.00 aan hun netwerk wordt gewerkt, en er in die tijd een storing kan zijn......
De storing begon hier rond 21 uur, toen we naar bed gingen rond half 12 was er nog niets......

En hier

... midden in Brabant: wel telefoon en internet, maar geen tv. Gek genoeg konden we Omroep Brabant en TV10 wel ontvangen
Heb na 11 uur niet meer geprobeerd of het alweer werkte. Vanmorgen deed de tv het weer, de kinderen hebben na hun ontbijt gewoon zitten kijken.

100%mama

100%mama

17-03-2010 om 13:45

En hier

Wel televisie, wel telefoon, maar geen internet! En dat in het westen tot vanochtend aan toe, rare storing zeg!

tonny

tonny

18-03-2010 om 15:13

Hier was vanochtend ook geen tv

Onze kabel is van Ziggo. Verder zijn we zo lui dat de andere communicatiediensten van andee aanbieders komen, dus we zitten niet snel 'zonder alles'. Dat vind ik een enorm nadeel van het alles-in-een pakket.

Nou ja, behalve een stroomstoring dan, daar kan geen enkele aanbieder tegen.

tonny

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.