Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Linda99

Linda99

17-12-2009 om 11:14

Kaasmuffins

Lekker last minute, maar ik probeer het toch Wie heeft er een recept voor me voor kaasmuffins?

Heb wel wat op internet gevonden maar volgens mij kan het makkelijker.....Kan het bijvoorbeeld ook met kant en klare muffinmix waar alleen water bij hoeft? Heb zo'n doos American muffins maar als ik de chocola weg laat en dan kaas erdoor doe? Wordt dat wat? Of kan ik toch beter met bloem, eieren en meer aan de slag? Wie helpt me?
(het is uiteraard voor het kerstbuffet op school vanavond)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck2

Puck2

17-12-2009 om 11:57

Zelf doen

Ik neem aan dat die kant en klare dozen echt bedoeld zijn voor zoete varianten van muffins. Ik weet niet wat voor exotische cmbinatie je krijgt als je door het zoete beslag de kaas gaat mengen. Ik zou op save spelen en toch zelf wat gaan doen.

Linda99

Linda99

17-12-2009 om 12:03

Cobi

Op de doos stond in elk geval al geen variatie-tip die hartig was. Maar zal vanmiddag even naar de ingrediënten kijken. Ik zag trouwens wel dat op receptensites wel suiker stond vermeld om te gebruiken bij kaasmuffins....

Linda99

Linda99

17-12-2009 om 16:19

En........

Ik heb het inderdaad maar op safe gespeeld en ze helemaal zelf gemaakt. En ze zijn gelukt!

Linda99

Linda99

18-12-2009 om 08:14

Cobi

Ik ben over het algemeen geen "pakken-mens" maar als ik de overweging moet maken om 1 pak te kopen of 8 verschillende ingrediënten (gebeurt me vaak zat dat ik niet alles in huis heb) dan wil een pak nog wel eens winnen als er wat tijdnood is
Nu had ik genoeg tijd en toevallig ook alles in huis. Oh ja, soms ben ik ook te lui om een recept op te zoeken en dan is een pak met instructie erop ook handig.

Dus: heel soms een pak maar meestal niet.

Lara: mijn super had geen hartige mix en wist ook niet dat ie bestond, thanks!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.