Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Margriet*

Margriet*

26-01-2009 om 13:01

Kaartje thalys snelst gekocht waar?

We gaan een weekeindje weg naar Gent. Ik ga maandag terug met de trein vanuit Gent naar A'dam, ik heb me rot gegoogled maar waar koop ik nu het snelst een kaartje voor de Thalys, het liefst online. Ik kan het niet vinden. Op 1 site kon ik alleen een kaartje boeken richting Parijs, maar ik wil juist een enkeltje de andere kant op. Wie weet waar?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Jaymza

Jaymza

26-01-2009 om 13:28

Tinus_p

Tinus_p

26-01-2009 om 13:48

Wrom

Margriet:
"We gaan een weekeindje weg naar Gent. Ik ga maandag terug met de trein vanuit Gent naar A'dam, ik heb me rot gegoogled maar waar koop ik nu het snelst een kaartje voor de Thalys, het liefst online. Ik kan het niet vinden. Op 1 site kon ik alleen een kaartje boeken richting Parijs, maar ik wil juist een enkeltje de andere kant op. Wie weet waar?"
Waarom de Thalys? Je kunt een 'gewoon' kaartje kopen. Dat kan vziw ook uit de kaartautomaat.

reina

reina

26-01-2009 om 17:05

Inderdaad

Toen ik met de trein een weekendje naar Gent ging kochten we de kaartjes gewoon op het station.

(Janneke)

(Janneke)

26-01-2009 om 19:11

Ik heb ze hier besteld

via http://www.thalys.nl/ (dacht ik) of via http://www.nshispeed.nl/

Maar heel handig, kaartjes werden thuisgestuurd.

Volgens mij kun je die kaartjes van de Thalys beter reserveren. Die zit namelijk altijd best vol..Als je maar met 2-en bent is het misschien niet zo moeilijk, maar ga je met meerderen dan kun je beter reserveren, wil je geen teleurstellingen hebben.

Goede reis!

Tinus_p

Tinus_p

27-01-2009 om 09:26

Jamaar

Janneke:
"Volgens mij kun je die kaartjes van de Thalys beter reserveren. Die zit namelijk altijd best vol..Als je maar met 2-en bent is het misschien niet zo moeilijk, maar ga je met meerderen dan kun je beter reserveren, wil je geen teleurstellingen hebben."
Jamaar waarom zou je reserveren voor een Thalys, als er ook ieder uur een gewone trein naar Antwerpen gaat?

Guinevere

Guinevere

27-01-2009 om 09:41

Jamaar tinus

Het is toch gewoon léuk om een keer met de Thalys te gaan? Dat lijkt me al een reden op zich.

Tinus_p

Tinus_p

27-01-2009 om 10:02

Thalys leuk?

Guinevere:
"Het is toch gewoon léuk om een keer met de Thalys te gaan?"
Tussen Amsterdam en Antwerpen gaat dat ding net zo snel als de gewone trein. En de stoelen zijn frans, dus krapper dan de nederlandse stoelen.

Weet je wat leuk is? De trein van Amsterdam naar Amersfoort, of Den Haag-Venlo, met tweedehands duitse rijtuigen. Raampje open, ogen half dicht en t is bijna Interrail.

Guinevere

Guinevere

27-01-2009 om 10:21

Da's waar

Ja, voor de snelheid hoef je het inderdaad niet te doen op dat traject...zeker waar. Desalniettemin: 't blijft de Thalys, vooral voor kinderen heel leuk om een keer in zo'n coole trein te zitten. En die hebben nog geen last van de smalle stoeltjes. Wel een duur grapje natuurlijk, maar het is mijn geld niet...

Tinus_p

Tinus_p

27-01-2009 om 10:32

Duur

Guinevere:
"Wel een duur grapje natuurlijk, maar het is mijn geld niet..."
Duur zal wel meevallen, als je op tijd boekt (tis met die Thalys net als met vliegtuigen). Het rottigste is, dat je vastzit aan gereserveerde tijden.

Jetske

Jetske

28-01-2009 om 15:34

Geweldig!

Wij zijn vorig jaar met de Thalys van Rotterdam naar Parijs gegaan en het was fantastisch. Hij gaat wel snel, maar dat merk je niet zo als je naar buiten kijkt (behalve als de tegenliggertrein langsraast, dan merk je het ineens). Goede verzorging, hapje, drankje. Lekkere lunch.
Wij zaten overigens wel eerste klas (was een cadeautje en wisten we niet, dus hadden ook een tas broodjes bij ons....).
Jetske

Tinus_p

Tinus_p

28-01-2009 om 17:02

Eerste klas

Jetske:
"Goede verzorging, hapje, drankje. Lekkere lunch."
Krijg je idd alleen in de eerste klas.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.