Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Mc Gregor

Mc Gregor

23-10-2009 om 13:34

Jurkje of lange trui, advies gevraagd

Gister een geweldig mooi jurkje cq tuniek gekocht. Donkerblauw met op de voorkant ruiten (grijs, ecru) Colletje en korte mouw. Daaronder draag ik nu een grijs shirt met lange mouw. Ik heb het in de winkel gepast met een spijkerbroek eronder. Advies was om er een legging onder te dragen. Ik heb er dan ook een (grijze) legging onder gekocht maar niet meer in de winkel gepast.
Spijkerbroek verdoezeld nog mooi allerlei niet gewenste rollen e.d. Legging doet dat totaal niet dus het was wel even slikken toen ik gisteravond alles eens bij elkaar aan trok. Correctie-ondergoed eronder deed niet helemaal wat ik ervan verwacht had dus ik had al het plan om alles terug te brengen.
Vanochtend toch nog een keer weer gepast maar nu met een andere spijkerbroek eronder dan de dag ervoor. Meer skinny, dus smallere pijpen. Broek in de laars en ik vond het zelf best kunnen. Voel me er zekerder in dan met een legging (draag al járen geen jurkjes meer vanwege al die rolletjes e.d.) Nadeel is alleen dat de trui zo lang is want het is dus eigenlijk een jurkje. Hij houdt zo'n 10 cm boven mijn knie op.
Wat vinden jullie? Kan dat met spijkerbroek? Of kun je zo'n jurkje/tuniek echt alleen met een legging of maillot dragen zoals de vrouw in de winkel vond?
Graag advies!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Marlou H.

Marlou H.

23-10-2009 om 14:08

Tuurlijk

Zo te horen staat het met de skinny spijkerbroek en laarzen hartstikke mooi!! Getver al die verkoopsters die iedereen maar in een legging willen.
Ik zie veel vrouwen met een strakke spijkerbroek met een lang vest, trui, gebreide jurk dus het kan prima volgens mij.

Marlou

Mc Gregor

Mc Gregor

23-10-2009 om 14:16

Marlou

Dank je Marlou, voor je reactie. Maar deze jurk/tuniek is wel iets langer dan een lang vest of trui, vandaar mijn onzekerheid erover. Ik heb ook een prachtig mooi lang donkerbruin vest, van voren een klein riempje (zit eraan vast) en verder open. Daaronder draag ik ook een broek (spijkerbroek of lichte bruine broek). Ik denk dat ze ongeveer wel even lang zullen zijn maar omdat het vest open is van voren, oogt het anders. Dit is zowel van voren als van achteren echt lang, langer dan een doorsnee lange trui oid. Maar jij vindt dat dat sowieso wel kan, lengte maakt niets uit?

angel3

angel3

23-10-2009 om 14:21

Heb ik ook

ook met een skinny jeans eronder. Ik draag echt geen leggings meer behalve onder een spijkerrok ofzo ipv maillot. Ik kan het niet meer hebben helaas (zlefde als bij jou, kleine rolletjes her en der, tekent lelijk af)

Dus ja prima, ik vind het helemaal goed.

Mamvantwee

Mamvantwee

23-10-2009 om 14:51

En met een panty?

Ik heb ook een lange trui / jurkje, tot zo'n 10 cm boven de knie. Ik draag er een (dikke) panty onder en hoge laarzen. Brede ceintuur om je middel en klaar. Is dat niet wat?

liora

liora

24-10-2009 om 08:18

Hoi,

Je kunt ook een soort leggingachtige broek kopen. Dus gewoon smal gesneden met elastiek van boven of een rits, die net wat wijder is dan een legging, maar niet zo dik als een spijkerbroek.

Verder lijkt het me sowieso prima kunnen met die skinny jeans zoals je beschrijft. Het hangt er ook vanaf of je zelf lang bent. Als je heel klein bent, is het misschien niet zo mooi.

Liora

Bastet

Bastet

24-10-2009 om 09:03

Tuurlijk

Ja tuurlijk kan dat,ik zie het veel en vindt het ook leuk staan,en ik vind het ook jammer dat ik er niet de lengte voor heb.
Groetjes,bastet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.