Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

sita

sita

21-06-2010 om 14:03

Jurkje hema uit de folder, waar nog wel?

2 weken geleden stond er een leuk jurkje in de hema folder, van 19,95 voor 14,95, grijs met roze bloemen met v-hals. Nu heb ik hem wat te kort afgeknipt, wilde hem korter maken. Dus ik zoek nu een hema die nog eentje heeft, maat XL, heb stad en land al afgebeld, misschien dat jullie toevallig weten waar nog zo'n jurkje is (speld in een hooiberg vraag waarschijnlijk
Bedankt, Sita

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Internet?

Heb je de Hema-site al geprobeerd? Werelduitvinding, en dan kan je je bestelling gewoon bij je vaste hemawinkel afhalen.

Groeten,

Temet

ishtar

ishtar

21-06-2010 om 14:12

Ik weet er geen

maar wat je misschien wel kunt doen: hoeveel heb je ervan af geknipt? Kun je dat niet halveren (zodat je dubbele breedte hebt) en daar een strokenrandje voor onder aan de rok van maken? Of anders een kantrandje tussen rok en wat je teveel af geknipt hebt? (maw, is de jurk niet meer te redden?)

Nog een heel rek vol

bij de Hema in Berkel en Rodenrijs. Stond nota bene buiten!

sita

sita

21-06-2010 om 18:02

Geetje, thanks!

Ik heb de winkel gebeld en ze proberen hem mee te laten gaan hier naar het verre noorden )
Kijken of dat lukt. Ze zou het proberen....
Sita
En qua naaien, ik kan hem gaan dragen als tuniek. ik kan nl niet naaien, dus een randje eronder of tussen gaat jammer genoeg niet lukken. De zoom wordt al moeilijk (niet recht afgeknipt).
Dus als de jurk hier aankomt moet ik maar een meer ervaren naaister zoeken

margje van dijk

margje van dijk

21-06-2010 om 23:42

Jij zegt het, beemer

Ik zat dit draadje ook al met stijgende verbazing te lezen. Niet kunnen naaien en dan een jurk van 14,95 door een naaister laten vernaaien, maar dan de jurk eerst nog uit Berkel en Rodenrijs moeten laten aanrukken.

Bijzonder!

Margje

sita

sita

22-06-2010 om 18:54

Lol...ieder zijn eigenaardigheden zullen we maar zeggen

natuurlijk laat ik het nieuwe jurkje zoals het is, dat van die naaister was een grapje
ik vond het gewoon een erg leuk jurkje en de pech van het te kort knippen wordt gevoelsmatig minder als ik een andere zelfde heb.
Daar is toch niets op tegen? Het was even een opwelling het hier te vragen, ook soms iets onbenulligs mag toch wel?

amk

amk

22-06-2010 om 18:59

Goh

kleding uit een winkel is toch nooit passend, dat moet toch altijd verbouwd worden? Dan wel opgepimpt.
Of ligt dat aan mij?

Een jurkje laten verbouwen door het naaiatelier kost ongeveer een tientje, kost het jurkje totaal 25 euro, is het nog steeds een goedkoop jurkje.

Astrid

Astrid

22-06-2010 om 20:22

Wel die naaister.

Ik laat regelmatig kleding van de Hema en H&M korter maken door een naaiatelier. Net nog 2 H&M jasjes weggebracht. Mouwen veel te lang. Ja, kost inderdaad wel € 10,= tot € 15,=, maar ja wat moet je anders. Ik ben maar 1,60. Ik kan zelf heel goed overweg met de naaimachine, maar ik breng het tegenwoordig toch weg. Voor ik er zelf aan begin is het een jaar verder.

sita

sita

25-06-2010 om 20:07

Yes, ontvangen, en nu zoek ik een naaister in groningen )

Hij was er vandaag. Toen ik een ander artikel naar een ander filiaal wilde laten overbengen kreeg ik te horen dat ze dat nooit deden...Dus dan heb ik een hele aardige verkoopster getroffen denk ik.
En wat schetst mijn verbazing als ik hetzelfde jurkje tig keer op marktplaats zie staan, en allemaal erg gewild en ver boven de prijs. Dus die jurkjes zijn ook al handel voor mensen.
Nu moet de jurk toch nog iets korter (ik ben klein), wie kent een goede naaister in Groningen?
Sita

Gerdina

Gerdina

25-06-2010 om 22:42

Folkingestraat

In de folkingestraat zit een soort naaiatelier. Daar zitten verschillende dames die goed kunnen naaien.
Ik weet niet meer hoe het heet. Een vriendin van mij heeft er haar trouwjurk laten naaien.
Het zit redelijk aan het begin, gezien vanaf de A-kerk.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.