Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Pernille

Pernille

24-01-2009 om 11:14

Jongensschoenen: vallen ze groot (braquees)

Hallo,

Wie kan me helpen met het volgende: ik heb (online) een paar hele leuke sandalen voor mn zoon gezien én hij vindt ze ook leuk (wooow!). Alleen kennen we het merk niet: Braqueez. WIe weet of ze groot, klein, breed of smal vallen? Ik hoor het graag,

groeten,
Pernille

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

De brakkies/braqueez

zoals ze eerst heetten? die wij altijd hadden waren redelijk smal en gewoon goed van lengte/maat.
Zoon heeft een iets smallere voet en past bv;lumberjack en red rags ook goed. In dezelfde breedte vallen ze ongeveer.

Naadje

Naadje

24-01-2009 om 16:31

Breed

Ik vindt Braqueez wat breed vallen. Kan ook zijn dat de voeten van mijn zoon wat smal zijn.
Misschien even naar een schoenwinkel en passen en dan online bestellen.

(Ps ben jij de moeder van T en woon je in Friesland ?

Naadje

Pernille

Pernille

24-01-2009 om 18:05

Bedankt

Hallo,

hmm, dus ze vallen wat smal en ze vallen wat breed . Erg afhankelijk van de voet dus.... Ik heb gemerkt dat de Timberlands bij ons standaard een maat groter pas goed passen, dus waarschijnlijk eerst ergens passen (maar dat is juist zo'n organisatie....).
Enneh, Naadje, nee, ik ben de moeder van M en wij wonen in het midden van het land.

groten,
Pernille

Nivea

Nivea

24-01-2009 om 19:49

Mijn zoontje...

Mijn zoontje heeft bijna altijd Braqueez. Qua lengte vallen ze gewoon, volgens mij want hoe precies weet je dat nou als je altijd hetzelfde merk koopt? Qua breedte vallen zijn schoenen breder dan gemiddeld (maar... ik weet niet of het een breedtemaat betreft).

Niet veel geholpen, maar ik heb het geprobeerd.

Zouden ze nu dan breder zijn?

eerst heetten ze brakkies en toen waren ze smaller dan bv Geox en Yellow Cap zeiden ze hier bij de schoenenwinkel?

Pernille

Pernille

25-01-2009 om 15:54

Tsjaa

Hallo Nivea en Lilian,

Ja, ik kom er ook niet uit hoor... zoon heeft op zich wat brede voetjes (eehm; voeten: maat 35). Vroeger een aparte breedtemaat, maar nu niet meer. Ik vond de Geox (een jaar of twee geleden) wat aan de krappen kant (in de breedte) maar hij was er erg blij mee. De Timberlands (afgelopen twee winters wilde hij die graag) passen prima in de breedte, maar steeds wel een lengtemaat groter...
En de winkel waar we kunnen passen is hier niet zo ver vandaan, maar de dames zijn er zó vervelend. En met slechte service, dus daar kom ik niet meer. Maar misschien daar maar niet komen om te kopen, alleen om te passen...*grijns*

groeten
Pernille

kaatje43

kaatje43

26-01-2009 om 16:10

Bij zoon met smalle voet pasten ze perfect

dit in tegenstelling tot GEOX die ineens een brede leest kregen. Zo zie je maar weer. Gewoon zelf proberen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.