Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Maxx

Maxx

01-05-2010 om 00:40

Jongensbroeken maar weer eens

Van de week met zoon van 10 op broekenjacht. Helaas zonder succes. Het probleem is de pasvorm. Hij heeft geen "kont". Dus alles zakt af.
Wie weet waar ik broeken met een smalle pasvorm kan kopen? De lengte móet beslist 152 zijn (zo lang is hij). Qua "kont" past hij nog makkelijk in 146.
Maxx

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Agnet

Agnet

01-05-2010 om 09:38

C & a

Heeft 3 soorten spijkerbroeken: small, regular, wide. Goede broeken, ik geloof iets van 2 broeken voor 30 euro maar dat weet ik niet zeker.

Agnet

Agnet

01-05-2010 om 09:40

Trouwens

Ik vind het verschil tussen lengte 152 en kont 146 niet zo heel erg spectaculair hoor. Mijn oudste had lengte 184 en kont 146, dat was toen pas lastig zoeken.

Maxx

Maxx

01-05-2010 om 09:55

C & a

Daar zijn we geweest. Maar het assortiment lijkt afgestemd op mollig, dik,dikker,dikst. Er waren slechts enkele slimfit spijkerbroeken, in 122, 128 en 134. In de rekken met de nieuwe collectie hing helemaal NIETS dat voor dunne jongens geschikt is. Erg jammer, want wij konden tot nu toe altijd goed terecht bij C&A.
184/146 lijkt me werkelijk een ramp Agnet! Bij mijn zoon is 152 is overigens zijn lichaamslengte. Qua kleding moet hij 158 hebben. Anders zijn de broeken natuurlijk in no-time te kort.
Maxx

maan.

maan.

01-05-2010 om 10:04

Outfitters nation?

Hier een dochter met taille 140/146 en lengte 158/164. En ook geen kont. Voor haar tegenwoordig Outfitters Nation, toevallig in een klein winkeltje ontdekt.

Voor het eerst dat ze broeken past die niet afzakken, en ook voor het eerst zónder stelelastiek..

Broeken zijn ca 25 euro en er zijn dus ook jongensversies van. De maten lopen niet in kindermaten maar in jeansmaten, vanaf 21 tot 30. Dus het probleem met (veel) te korte pijpen of (veel) te wijde taille is er niet.

Coolcat heeft soms ook weleens wat smallere broeken, is wel erg zoeken (hier een vestiging waar ze super adviseren!) en aan stelelastiek zul je dan niet ontkomen.

choco la

choco la

01-05-2010 om 10:14

Net besteld

Hier ook een zeer smalle zoon van 10 met een broekenprobleem. C&A heeft wel eens wat, maar zelfs de smalle versies zijn nog te wijd. Overigens heeft C&A hier en via wehkamp niks meer op voorraad. Donderdagavond een hele smalle broek van Cars gekocht bij V&D. Vanmorgen gepast: 3x raden. Ook weer te wijd.
Ben weer op internet gaan speuren en heb toevallig net een broek besteld bij Esprit. Een slim fit. Ze geven aan dat die broek voor zeer tengere kinderen is. Ik ben benieuwd als hij van de week binnen komt. Jammer genoeg is hij wel 30 euro. Vind ik toch vrij veel voor een kind die steeds met grasvlekken thuis komt. Maar ik wil zo graag dat die jongen er eens leuk uit zite qua broek!
Overigens hou ik me ook aanbevolen voor meer tips!

Annet

Annet

01-05-2010 om 12:15

Wibra

Wij hebben drie broeken bij de Wibra gescoord, alle drie hetzelfde smalle model. Goed zoeken tusen de verschillende modellen. Er is maar één versie zo smal.
Zoon heeft maat 134 maar dezelfde broeken gingen door tot 164 (geloof ik)

soepstengel

soepstengel

01-05-2010 om 13:01

Cars verschilt ook per broek

heb ik gemerkt. Want zoon had er 1 en die was smal genoeg in maat 152( en met hele lange pijpen want zoon heeft lange benen) en toen wilde ik er nog bij halen en die waren veel wijder?
Jola heeft heir ook broeken van unlocked en die hebben ook 3 modellen. Ik ga standaard aan het begin van het seizoen even vragen of ze smalle broeken met lange pijpen hebben. Ga ik later dan zijn ze weg. Alle broeken zijn 25 euro.

Sawo

Sawo

01-05-2010 om 13:11

Peek en cloppenburg

Hoi Maxx
P&C heben ook wijdtematen. Maar wij konden altijd bij C&A slagen. Misschien even vragen of anderes bij wehkamp.

su6

Saar

Agnet

Agnet

01-05-2010 om 14:16

Klopt wat pelle zegt

Op rekken tegen de muur liggen de 3 breedtematen-broeken, niet hangend. Ik ben nog nooit niet geslaagd daar voor mijn kinderen. Er is eigenlijk altijd keus genoeg!

C&a beperkt

Het is waar dat C&A smalle spijkerbroeken heeft, ik geloof 2 voor 39,- of zoiets. MIjn zonen (lengte 152/taille 134 en lengte 132/taille116) passen die broeken redelijk. Maar het zijn wel alleen maar spijkerbroeken, iets anders in die smalle vorm is er niet. En het is ook wel leuk om wat andere kleuren te hebben. Hier passen de broeken van Esprit niet, H&M is veel te wijd, Cars meestal ook. Zo heel af en toe vind ik een smalle broek bij We of Villa Happ. Ik snak naar de dag dat ze lang genoeg zijn om in de jeansmaten (26 etc) te passen, dan kunnen we met lengtematen aan de slag.

Agnet

Agnet

01-05-2010 om 15:58

Pelle

Ik heb ze nooit hoeven bestellen, er is eigenlijk altijd keus genoeg. Nu gaat het in mijn zoons geval ook niet om smalle broeken maar juist om de wijde. Hij wil zijn broek (o gruwel) laag hebben hangen net als zijn broer en daarvoor zijn de gewone broeken te smal, tenminste voor hem dan.

Wel raar dat C & A je die ene broek dan niet voor 15 euro kon verkopen en die andere dan voor 15 euro bestellen.

Maxx

Maxx

02-05-2010 om 00:11

Pelle

Ik ken het rek met de broeken op verschillende breedte maten bij C&A. Zoon heeft er diverse broeken van - 2 voor 30 inderdaad.
Maar het is nu al voor de 3e keer dat ik de winkel bezoek en er geen grotere maten vind. Slecht ingekocht of zo.
Bovendien wil ik wel eens wat anders voor zoon dan een blauwe spijkerbroek. Het assortiment slim fit is érg beperkt.
Maxx

H&m?

Misschien bij H&M?
Laatst daar voor mijn zoon broeken gekocht die ook een ander lengtemaat heeft dan bovenmaat zeg maar. Daar nog broeken gekocht met verstelbaar elastiek er in. Ben niet zeker over jouw maat, maar kijk er eens.

Double4

Maxx

Maxx

03-05-2010 om 10:49

Nieuwe poging

Peek & Cloppenburg is voor ons te ver weg. H&M en Coolcat zitten hier wel, maar daar hebben we nog nooit kunnen slagen.
Ik heb inmiddels wél een zaakje ontdekt waar ze Outfitters Nation verkopen. Dat gaan we maar eens bezoeken.
Dank voor het meedenken allemaal.
Maxx

madelief

madelief

06-05-2010 om 21:08

Shoeby fashion?

Die heeft ook wel erg leuke broeken en volgens mij ook smal. Kosten twee voor 50 volgens mij, niet heel goedkoop dus...
Outfitters koop ik ook graag voor dochter lief!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.