Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Joepie!!! wij hebben ook druiven

het kostte even wat zoekwerk om uit te vogelen, maar warempel de druiven van Genista hebben ons huis bereikt. Dank, dank, driewerf dank.

Wat een enorme tas vol! Meneer Purk, die toevallig gisteren weer eens verzuchtte...hoe kan het toch, ik zie helemaal niks, zou dan volgend jaar de oogst kunnen beginnen, heeft ongelovig naar de tas vol druiven zitten staren...wat een berg en dat uit één tuin.
Maar goed, nu ik er achter ben, dat deze tas vol, maar een piepklein beetje van de oogst is, is zijn blik helemaal glazig. DIT WIL HIJ OOK!!

Genista, bedankt voor de levering van de druiven. Ze zijn heerlijk! We genieten ervan. En ook bezorger....dank je wel.

groetjes van Purk en een druivige meneer Purk

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Druivenmeisje

Druivenmeisje

28-09-2009 om 07:31

Ik had ze zo graag in de ranken van jullie wingerd willen hangen Maar de knop van de voordeur leek me ook wel een plaats waar meneer Purk ze niet zou kunnen missen!

Lieve bezorger, hartelijk dank voor je medewerking!
En Purk, graag gedaan. Nu ik een kans zag om ze bij jullie te krijgen, heb ik 'm aangegrepen. Enne... mijn tips weet meneer Purk nu al Ik ga ook nog een paar trosjes plukken, ze doen het wel decoratief op de fruitschaal.
PS Meneer Purk, ze zijn echt van hetzelfde ras als die van jullie!

purk

purk

28-09-2009 om 10:51 Topicstarter

Stekje

zou het niet een idee zijn om een stekje van jouw megaproducerende druivenstruik naast die van ons te zetten. In het kader van goed voorbeeld doet goed volgen.

Ik had trouwens in een deuk gelegen als die druiventrossen allemaal in onze druivenstruik hadden gehangen. Had het gezicht van meneer Purk weleens willen zien

Ik heb een paar trosjes meegenomen naar het werk....smul smul.

groetjes van Purk

Bastet

Bastet

28-09-2009 om 11:20

Heerlijk!

genista,de druiven zijn heerlijk,en hier verwerkt tot druivensap,zalig over de griesmeel!
Bastet

Fijn dat jullie er plezier van hebben

Deze hoeveelheden krijgen wij echt niet alleen weggewerkt. Gelukkig kun je inmiddels zien dat er wat af is...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.