Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Joehoe!!! emma!

Ik hoorde net vd buurvrouw dat ik moet doorgeven 'hoe' ik mijn halve lam wil hebben. Volgens mij is dit de laatste 'ronde' van het seizoen. Wil je echt? Helemaal vanuit Drenthe naar Rotterdam??

Mail me anders maar even op [email protected]. Kunnen we de details off line bepraten...

Ingrid

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck

Puck

19-02-2010 om 13:22

Hmm... een half lam

... dat klinkt niet verkeerd. Daarvoor zou ik ook vanuit Rotterdam naar Drenthe rijden.

IngridT

IngridT

19-02-2010 om 13:32 Topicstarter

Dan moet je me ook mailen puck! (en lollige lams-anecdote)

LOL! Ga ik een commissie-percentage bedingen bij de buurvrouw!

Ingrid (koffie staat ten allen tijde klaar voor buurt-schaap-afhalers)

PS (licht ot) Sta ik vanochtend in de rij voor de kassa bij de boekwinkel. Koop een dingetje voor dochter van 8. 'Moet het ingepakt worden?'. Ik beaam dat dat een leuk idee is, en staar intussen wat dromerig om me heen. Vraagt de kassadame uit het niets 'Houdt ze van lammetjes'. Met mijn hoofd nog half bij mijn eigen halve lam antwoord ik op de automatische piloot 'Ja, dat vindt ze heerlijk. Vooral de shoarma en de merquezworstjes gaan erin als koek'. Waarop de boekwinkelmevrouw mij verbijsterd aankijkt, met in haar hand een vers afgescheurd stuk inpakpapier, met een vrolijke lenteprint van weiland, zon en wol-witte lammetjes. Toen we uitgelachen waren hebben we nog wel even een paar recepten uitgewisseld...LOL!

Dode lammetjes

Haha, doet me denken aan zoon van toen 3 die enthousiast aan de buurvrouw vertelt dat we dode lammetjes gaan eten

Lionne

Lente!

Nog zo een. We rijden in de auto door het koude polderland. De kinderen zijn moe en stil. Na maanden koud en nat werd het dan eindelijk een beetje warm. Het licht, de wolken afgewisseld door blauw, het gras dat veel groener is dan nog maar een uur geleden, allemaal signalen van de naderende lente.
We kijken verrukt onze ogen uit en zien dan, kijk, daar! Lammetjes in de wei.
Zoon (vijf) gaat rechtop zitten om het lente dartelspel goed te bekijken en zegt dan: Hm, lekker, lammetje.
Groet,
Miriam Lavell

Dames toch,

In religie en spiritualiteit loopt een draad over vasten in de 40-dagentijd en jullie leiden met z'n allen het lam naar de slachtbank. Pas maar op, straks verhuist deze draad nog

Puck

Puck

19-02-2010 om 21:59

Amen... silone

Ik zal mijn halve lammetje laten liggen tot na pasen, goed
Alhoewel, Ingrid heeft me het zo aangeprezen dat ik bijna in staat ben om er morgen heen te rijden en te wachten tot het er is. Maar ik geloof dat Puckman dat niet zo'n goed idee zal vinden.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.