Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Sawo

Sawo

07-06-2011 om 21:16

Je bent een eikel

Hoi

Mijn kinderen kregen gisteren een brief met meer info over de ASN Jongerenrekening. Klonk wel ok. Maar er zat een kaart bij: je bent een eikel als je niet duurzaam bankiert.

Wij zijn hier niet zo van charmeert ook mijn dochter niet en willen nu geen rekening meer openen.

Wat vinden jullie is dit een leuke ludieke actie en ben ik een zeur of kan ik gaan klagen bij mijn bank?

bedankt
Saar

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
joep

joep

07-06-2011 om 21:25

Wel binnen de perken

Als dit van een andere bank afkomstig zou zijn, zou het misschien grof zijn, maar gezien er een duidelijke relatie is tussen een eikel en een eekhoorn (het logo) vind ik het heel onschuldig en zou ik lekker duurzaam gaan sparen.

Rosase

Rosase

07-06-2011 om 21:43

Ohoooh

Die link (eikel-eekhoorn) had ik nog niet gelegd.
Ik vond hem ook wel vrij heftig, maar de ASN kan wel een potje breken bij mij. Kaart is vanavond toch maar wel met het oudpapier weggegaan

Anna3

Anna3

07-06-2011 om 21:53

Slechte copywriter

want als die eikel aan het eekhoorntje refereert dan zou je toch moeten zeggen: 'Je bent een eikel als je duurzaam bankiert', haha.

Tja

mijn opa en oma konden het niet uitstaan toen lang geleden de giro kwam met "giroblauw past bij jou" want ze wilde wel aangesproken worden met U.

ik snap de link wel met die eekhoorn maar ze weten zelf ook wel dat ze eikel bedoelen zoals eikel gebruikt wordt.

Ach, ik zou mij er niet druk over maken, als dit de bank is voor jullie dan zou ik een emailtje sturen en gewoon bij de club blijven.

Wel grappig.

Het zou een verzinsel van mij kunnen zijn, ware het dat ik niet in de marketingbusiness zit....

Ach, ik zou me er niet al te druk over maken als ik jou was. En een klacht indienen? Het zou mij te ver gaan.

+ Brunette +

+ Brunette +

09-06-2011 om 11:50

Asn schat kennelijk zijn publiek te hoog in

Ik legde de link met de eekhoorn meteen en eigenlijk vínd ik ook dat je een eikel bent als je niet duurzaam bankiert (hiermee mijzelf als eikel classificerend).

HP/De Tijd heeft ook zo´n slagzin die de mensen niet snappen: "Leuker als je denkt". Het blad heeft reacties ontvangen van betweters die de grammaticaregels gaan uitleggen.

Valkyre

Valkyre

13-06-2011 om 11:59

Haha brunette

Altijd leuk, taalbetweters.. Dat ben ik zelf ook (beroepsdeformatie), maar deze had ik toch echt wel door

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.