Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Elisabeth

Elisabeth

20-03-2009 om 17:37

Jaren 20 kleding

Hallo allemaal,

Wij gaan met een groep een voorstelling verzorgen op koninginnedag. Het thema is 'jaren 20'.

Nu zoeken we de juiste kleding. Al paar verhuurbedrijven afgeweest..

Nu kunnen we wel bij een verhuurbedrijf een charlestonjurkje vinden, maar we moeten een groep van 22 man aankleden!
Iemand een idee waar we dat zouden kunnen vinden? Het gaat om een groep van vijf gezinnen die op reis gaan in een koets uit de jaren 20. In totaal 10 volwassenen en 12 kinderen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
marie

marie

20-03-2009 om 19:18

Drachten bsj kledingverhuur

Hallo
Probeer het eens bij BSJ kledingverhuur in Drachten.
http://www.bsjkledingverhuur.nl
succes

Kalf

Kledingverhuur Kalf aan de Herenweg....verzorgt ook kleding voor groepen, zijn echt van alle markten thuis....in Zwolle, dus.

groetjes van Purk

Elisabeth

Elisabeth

21-03-2009 om 11:27

Boeren of charleston

Dank dank. Ik heb met beiden al contact gehad. Probleem is dat niemand echt veel van die 'jaren 20' heeft liggen.
Dus: lage taille, veren etc etc. Ik heb het liefst de groep compleet aangekleed... Voor kinderen heeft men ook niets.

Nog meer mensen met ideeen/tips/advies? Ik hoor het graag.

MaximeM

MaximeM

21-03-2009 om 14:22

Zelf maken?

Hoi,

Misschien met een paar vriendinnen zelf maken? Voor de vrouwenkleding heb ik wel een idee omdat we dit zelf ooit een keer met een balletgroep hebben gemaakt. Kies een patroontje van een simpel mouwloos jurkje. Het lijfje is 2/3 in een kleur, dus van schouders tot onder taille en daaronder hadden we een soort steunkleur (net wat je vindt bij de stoffen handel) dus bijvooreeld lila met paars, of mintgroen met groen. Op de rand van die 2 kleuren hadden ze een randje franje genaaid. Dat zou je eventueel ook nog langs het V-halsje kunnen naaien. Verder hadden we een lint om ons hoofd met een veer erin gestoken/vastgenaaid. En we hadden allemaal een lange kralenketting om met een knoop erin bijna onderaan. Je zou voor de meisjes ook zo'n jurkje kunnen maken. En voor de mannen en jongens misschien een giletje met een eigen broek en overhemd wat er niet te trendy uitziet?

Maxime

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.