Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Ja/nee sticker

Wie weet hoe ik aan een JA/NEE sticker kom voor op de brievenbus tegen ongewenste folders?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
notje

notje

04-04-2010 om 09:43

Hier

liggen ze bij het gemeentehuis,misschien ook wel bij de bieb?
groet Notje

Gemeentehuis

ik heb al jaren een nee/nee sticker en dat bevalt mij prima ! Hier ook dus nooit het fenomeen van dozen oud papier verslepen en ook niet die stomme dikke reclameboeken van de speelgoedwinkels vanaf oktober.

Bieb!

Van het gemeentehuis weet ik het niet zeker, maar in de bieb kun je ze hier gewoon afhalen.

Wat ik altijd raar vind: veel mensen die er een halen doen dat alleen voor de zomervakantie, als ze een paar weken weg zijn.

Zelf heb ik ook al jaren een nee/nee en dat bevalt prima. Oud papier heb ik al genoeg zonder al die zooi, en die speelgoedboeken haal ik indien nodig tegen Sinterklaas zelf wel even

Dat klopt

Maar dat is simpel op te lossen door de buuf te vragen de brievenbus te legen, lijkt me.
Het lijkt mij vrij opvallend als je nooit een sticker hebt en dan opeens tijdelijk wel. Ik zou dat niet doen in elk geval.

Kaaskopje

Kaaskopje

05-04-2010 om 16:01

Inbrekers die erop lopen

Ik denk dat als een inbreker wil hij inderdaad in de gaten kan houden waar voor de vakantieperiode Nee/Nee stickers geplakt worden. Ik zou het daarom niet doen.

Wij

Wij hebben er eentje via de GGD besteld en kregen hem gratis over de post. Niet voor de zomervakantie maar voorgoed ideaal. Ik mis idd alleen de apeelgoedfolders maar daar moet ik dan maar zelf achteraan.

Pelle

Ik bedoel ook niet dat je er iemand mee tot last bent. (Hoogstens een bezorger die de draad kwijt raakt )
Die buuf moet toch komen want je krijgt ook gewone post.
Nouja, Kaaskopje snapt wat ik bedoel geloof ik.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.